la 27-07-2022 01:25 PM
la 27-07-2022 02:24 PM
la 27-07-2022 02:27 PM
la 28-07-2022 12:18 PM
la 28-07-2022 02:26 PM
la 28-07-2022 06:33 PM
la 30-12-2022 07:08 PM
Același lucru l-am pățit și eu azi. Culmea e ca nu mai poți vorbi direct cu operatorii decât pe chat și nu răspunde nimeni.
la 19-04-2023 06:09 PM
A gasit cineva solutia la aceasta respingere a portarii? Am sunat la operatorul actual, Vodafone, asa cum mi-a fost solicitat in mesaj si ei nu au primit nicio cerere de portare. Am incercat sa contactez Serviciul Clienti Orange de pe noul numar Yoxo dar nu pot suna pt ca imi zice ca nu am credit desi am un abonament activ. Am intrebat robotul Orange dar evident, habar n-are. Am incercat sa trimit mail prin formularul din pagina de contact dar imi apare un mesaj de eroare cu mentiunea sa incerc mai tarziu. Am incercat sa adaug noul numar de telefon in My Orange, primesc SMS-ul, dar imi apare un mseaj ca nu este corect codul, desi am incercat de multe ori. Sunt extrem, extrem de dezamagita (mai pe englezeste, **beep**, functioneaza ceva la ei?). Un serviciu foarte prost si nici macar nu exista o modalitate sa-i contactezi sa rezolve problma.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor