la 04-10-2022 10:12 AM - editat ultima oară la 04-10-2022 03:34 PM de DanielaH
Vreau rezilierea contractului urgent pt că nu mai merge
Deloc vreau astăzi rezilierea contractului
Vă rugăm
Mulțumesc frumos
CiraDanutVasile
la 04-10-2022 12:25 PM
Depune solicitare de închidere a abonamentului scrisă pe mail la serviciu.clienti@orange.com sau în magazin fizic cu nr de înregistrare că cererea să fie preluată mai rapid.
la 04-10-2022 10:20 AM
Salut,
Din pacate, aici in Comunitate, suntem in mare parte clienti ca si tine. Ceea ce inseamna ca nu avem acces la contul tau, si nu putem sa modificam in niciun fel abonamentul pe care il ai acum.
Pentru asta, iti recomand sa suni la 300 si sa ceri rezilierea contractului.
De precizat ca cel mai probabil nu se va inchide astazi. Contractele de genul asta au nevoie de 30 de zile preaviz, dupa care, daca nu vrei sa continui colaborarea, se va inchide. Nu se face pe loc.
la 04-10-2022 12:25 PM
Depune solicitare de închidere a abonamentului scrisă pe mail la serviciu.clienti@orange.com sau în magazin fizic cu nr de înregistrare că cererea să fie preluată mai rapid.
la 04-10-2022 01:40 PM
Urgenta ta inseamna 30 de zile (scrisa si in contract). Totusi, de ce nu negociezi si spui ce anume vrei? Singurii care nu negociaza sunt cei de la Digi. Tot ce ofera este o scadere de 2.50 lei la abonamentele de servicii fixe (4 luni 50% reducere la serviciile fixe cu obligativitate contractuala de 24 luni). O spun din experienta (si nu, nu tin cu Orange, ca nici ei nu (prea) vor sa deschida fibra la domiciliul meu).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor