la 05-10-2022 08:37 AM
Buna ziua! Am contract pe 2 numere de telefon si un smart tv stick, as dori sa raman doar cu 1 numar si tot abonamentul, tin sa mentionez ca eram le Telekom, iar dupa ce am trecut pe Orange unul dintre numere nu l-am mai putut folosi deoarece este al bunicii si in zona ei nu mai era semnal, il platesc in continuare de vreo jumatate de an. Contractul expira in februarie 2023 pentru numarul pe care vreau sa il inchid. Cum as putea proceda ?
la 05-10-2022 12:16 PM
Notificarea de reziliere se poate trimite cu 30 de zile inainte (deci in luna 23 de contract) si incetarea serviciilor se va face la terminarea celor 30 de zile (cu specificatia ca va fi facuta in ziua facturarii). Deci, ar fi nevoie de o sincronizare (daca factura se emite pe 28 si contractul a fost semnat pe 15, recomandarea ar fi ca rezilierea sa fie facuta pe 28 ianuarie cu "scadenta" pe 28 februarie.
la 05-10-2022 09:51 AM
Rezilierea o poti face oricand. Nu esti la inchisoare. Singura buba e daca ai avut bonificatii sau reduceri in perioada asta (teoretic, contractele Telekom au fost preluate ca atare, nu ar fi trebuit sa fie modificate fondul (continutul) lor).
Totusi, pana in februarie ar mai fi 4-5 luni (depinde data la care ai semnat contractul). Fa un calcul si vezi daca reducerile primite fac (ca suma) cat mai ai de achitat. In mare, daca valoarea abonamentului este mica, nu cred ca ar merita inchiderea inainte de termen.
Ca sa intelegi: daca ai avut o reducere lunara de 3E (cifra doar cu titlu de exemplu) sau o optiune gratuita (nu conteaza care, dar ai primit-o ca reducere), rezilierea ar insemna 3E x 20 luni (24 -4 luni) = 60E ai avea de plata pentru reducerea respectiva. Ca sa faci o comparatie, eu am abonament de 6E, deci suma din exemplu ar echivala la mine cu abonamentul pe 10 luni. Iti dai seama ca nu ar merita (cel putin pentru mine) sa reziliez inainte de termen (as plati mai putin de jumatate daca as pastra activ numarul pana la termen).
NB: rezilierea se face cu 30 de zile inainte, dar nu se inchide mai devreme de data facturii (cel putin asa este stipulat in contractul meu care este direct cu Orange).
la 05-10-2022 10:00 AM
Multumesc de ajutor!
la 05-10-2022 09:56 AM
05-10-2022 10:26 AM - editat 05-10-2022 10:27 AM
Salutare! Depune o notificare de reziliere a abonamentului la serviciu.clienti@orange.com sau în magazinul fizic, invocând imposibilitatea utilizării serviciului contractat din cauza lipsei semnalului. Fie iti vor aproba notificarea rapid, fie vor trimite să se facă măsurători in zonă. Succes!
la 05-10-2022 10:35 AM
Masuratorile se vor face la exterior si, daca semnalul este in parametrii (cei din contract si declarati) s-ar putea ca la reziliere sa ceara bani si pentru acea masuratoare. Si nu cred ca e 5E... As recomanda acest lucru inainte, dar sigur o sa dureze ceva (nu stiu daca trimite cineva echipaj in ziua respectiva).
la 05-10-2022 11:06 AM
Nu exista semnal in zona decat pe o singura retea, inainte era doar pe telekom. Este o zona destul de izolata prin munti.
la 05-10-2022 11:20 AM
Asa cum mi se aprinde un beculet, i se aprinde si altuia: daca nu e semnal, de ce nu se reziliaza pentru toate sau de ce nu se face cerere pentru montarea unei antene in zona?
Nu o lua in nume de rau, dar o sa-ti povestesc o discutie cu Orange: in ultimii 2 ani am tot fost intrebat daca vreau servicii fixe (si le-as vrea), dar la verificarea adresei de domiciliu (la care ceream) se impiedicau de lipsa infrastructurii (se verifica pe loc, nu era nevoie sa se trimita echipa). Adresa pe care o aveam in contractul initial (la parinti) exista retea Telekom, dar in sistem (in MyOrange) am mai multe adrese: fostul domiciliu (la parinti), adresa de la birou (unde primesc coletele) si actualul domiciliu (din buletin). Daca eu m-as fi plans de semnal pana sa modific domiciliu, Orange ar fi trimis echipa de masuratori la adresa parintilor, nu unde as fi reclamat semnalul. Si daca as fi invocat lipsa semnal si as fi reziliat contractul doar pentru un numar, era ciudat ca le-as fi mentinut pe celelalte (am 3 numere).
Revin cu ideea de a face calculul sa vezi care ar fi costurile rezilierii. Stiu ca la mai multe numere se ofera anumie beneficii (discounturi).
la 05-10-2022 11:29 AM
Nu stiu despre ce este vorba , de aceea am si intrebat sa ma lamuresc putin. Intr-adevar adresa de pe contract este a mea, nu a bunicilor. Antena din zona a fost vanduta altei retele, este o singura antena si de aceea eram interesata cum s-ar proceda. Va multumesc frumos pentru ca m-ati lamurit! Erau multe detalii pe care nu le luasem in considerare.
la 05-10-2022 11:32 AM
Am sa mai astept cateva luni, cum am asteptat pana acum si voi rezilia contractul, ca sa nu existe alte complicatii. Va multumesc frumos pentru raspunsuri!
la 05-10-2022 12:16 PM
Notificarea de reziliere se poate trimite cu 30 de zile inainte (deci in luna 23 de contract) si incetarea serviciilor se va face la terminarea celor 30 de zile (cu specificatia ca va fi facuta in ziua facturarii). Deci, ar fi nevoie de o sincronizare (daca factura se emite pe 28 si contractul a fost semnat pe 15, recomandarea ar fi ca rezilierea sa fie facuta pe 28 ianuarie cu "scadenta" pe 28 februarie.
la 05-10-2022 01:32 PM
@initiator, dacă ai internet fix prin care ai declarat locația respectivă, poți rezilia acel contract fără nicio penalitate.
la 08-10-2022 08:03 PM
Hmmmm....discutam de fostul telekom. Au fost preluati cu mentalitati cu tot,cu oameni cu tot.....deci succes. Vezi sa nu te trezesti cu abonamentul prelungit....,,magic,,
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor