la 07-03-2023 03:22 PM
Buna ziua! Sunt client orange communications si vreau sa inchid contractul la net si cablu (motiv: calitate este foarte slaba la internet si la Tv nu ma uit, daca deschid o data pe luna pe canalele HD nu imi merg trebuie mereu sa sun la ei sa imi dea un restart ceva sa mearga, e foarte frustrant). Precizez ca am contract de 24 luni, primul an fiind cu reducere de 50%(net+TV+HBO primul an, la ~40 lei). Am sunat la ei si mi-au spus ca trebuie sa achit 50% din lunile ramase (11 luni/24 luni). Este abuz sau nu? Ma gandesc sa trimit o cerere pe mail sau sa merg direct la un magazin.
07-03-2023 10:05 PM - editat 07-03-2023 10:07 PM
Salutare! Vei plăti reducerile în cuantum de 50% din prețul la abonament pe o perioadă de 13 luni, plus eventual taxă de conectare, in care ai utilizat serviciile. Asta chiar si cu o sesizare la anpc. Soluția ar fi să depui sesizări în continuare la ei si apoi în baza lor, serviciile nu sunt la parametrii corespunzători, poți invoca rezilia fără costuri suplimenatare. Totul ține de tine, cum abordezi problema, în cazul de față.
la 07-03-2023 03:46 PM
@AndreeaNt: Bun venit în Comunitate. Regret că ești în situația rezilierii contractului, însă întrucât ai beneficiat de reducerile menționate contractul nu se va putea rezilia gratuit. Dacă dorești cu orice preț rezilierea atunci chiar și într-un Shop poți afla detalii și în 30 de zile de la depunerea cererii să predai și echipamentele aferente.
Revino cu alte detalii dacă sunt necesare și alte informații. Ai un topic similar aici.
la 07-03-2023 04:08 PM
Vei plăti ca taxa toate reducerile de care ai beneficiat, nu scapi
07-03-2023 10:05 PM - editat 07-03-2023 10:07 PM
Salutare! Vei plăti reducerile în cuantum de 50% din prețul la abonament pe o perioadă de 13 luni, plus eventual taxă de conectare, in care ai utilizat serviciile. Asta chiar si cu o sesizare la anpc. Soluția ar fi să depui sesizări în continuare la ei si apoi în baza lor, serviciile nu sunt la parametrii corespunzători, poți invoca rezilia fără costuri suplimenatare. Totul ține de tine, cum abordezi problema, în cazul de față.
la 07-03-2023 11:59 PM
Salut @AndreeaNt,
Nu este abuz, este conform contractului. Asa cum spune si @Razvan cel mai bine e sa faci o sesizare din sectiunea contact: https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask in care le spui ca nu esti multumita de servicii si calitatea acestora si ceri sa se faca verificari tehnice pentru a rezolva problema sau a confirma ca exista o problema. Daca serviciile nu pot fi oferite in parametrii normali atunci ti se va propune sa poti rezilia contractul fara alte penalizari. Sa ne spui ce ai rezolvat in urma sesizarii.
la 08-03-2023 02:00 AM
Multumesc! Am sa mai incerc si asta.. pt la cate sesizari am facut prin telefon.. nu am rezolvat nimic; spunandu-mi ca trebuie sa fac restart la wireless sa imi mearga netul..:| si altceva nu pot face ca asta e netul si e destul dupa opinia lor (destul pt netflix si facebook atat.. ca daca mai deschizi alte tab-uri deja se blocheaza tot). Cat despre TV, au fost zile cand nu mergea deloc(nu numai cele HD) si trebuia sa ii sun sa imi dea acces din nou (ceea ce e f frustrant si deloc ok; sa ii sun mereu la 22-23 pt 10-30 min de stat la TV dupa munca.. nu ti mai trebuie:)) )
la 22-09-2023 11:59 PM
Buna !
Ai reusit sa reziliezi contractul fara ca cei de la orange sa te oblige sa le platesti anumite sume de reziliere?
Multumesc !
la 09-03-2023 01:33 PM
Succes! Să ne ții la curent cu ceea ce ai rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor