anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere abonament telekom.

Angela12
Junior

Buna ziua, 

Va rog sa ma indrumati legat de rezilierea unui abonament vechi de telefonie fixa telekom ptr care cei de la Orange isi bat joc cu buna stiinta. De 2 ori s-a facut cerere de reziliere operatorul a inregistrat cererea si, desi a discutat cu reprezentantul titularilui, a insistat sa  discute si cu titularul-persoana de 83 de ani dar foarte constienta, dupa care am primit mesaj cu continutul :"multumim ca ati ramas in continuare clientul nostru", desi persoana in cauza nu a acceptat continuarea abonamentului. Trebuie facuta reclamatie la ANPC? Ca am ajuns la exasperare....

Multumesc! 

1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember

Trimite o notificare de reziliere, la care atașezi o copie după CI a titularului, la rezilieri@orange.com și în cc treci adresa de mail personală ca să ai dovadă că l-ai trimis si recepționat. Dacă în 30 de zile nu se reziliază, poti face demersuri mai departe la autoritățile competente. 

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ați făcut cerere scrisă? Pentru că într-adevăr, mai sunt unii care profită de faptul că nu toți oamenii știu ce să facă. Trebuie depusă cerere scrisă online, nu verbal.

Ai un topic chiar de ieri aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/reziliere-ctr-telekom-din-aprilie-2021/td-p/11...

Baftă!

Multumesc. Voi incerca si asa

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Fără cerere scrisă, e cam degeaba de cele mai multe ori.

FLo1
#StarMember

@Angela12: Dacă nu ai cont online, poți să te deplasezi împreună cu tatăl tău într-unul din centrele Orange Romania Communications (le găsești aici și sunt marcate pe harta cu mov)? Acolo cu o cerere întocmită pe loc și semnată de către tatăl tău, cu un număr de înregistrare și document fizic existent nu se vor mai ridica alte pretexte. Din păcate pentru tine varianta ANPC pe ”povești” nu e o soluție. Succes în demersul rezolvării situației.

Multumesc mult! 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Cu drag!

@Angela12: Cu drag. Te așteptăm în Comunitate să ne comunici stadiul de rezolvare al problemei ridicate în acest topic. Numai bine. 

paulradumacarie
Junior entuziast

Cand e vorba de Orange, pimul lucru este sa faci plangere la ANPC SI ANCOM, apoi mail catre ei. :))) Ei doar asa iau masuri.

Flori31
Începător

Buna ziua, faceți reclamație la ANPC în condiții acestea. Se face abuz la Orange .  Angajați în magazine care te trimit in online, și din online in magazin. 

Razvan
#StarMember

Trimite o notificare de reziliere, la care atașezi o copie după CI a titularului, la rezilieri@orange.com și în cc treci adresa de mail personală ca să ai dovadă că l-ai trimis si recepționat. Dacă în 30 de zile nu se reziliază, poti face demersuri mai departe la autoritățile competente.