la 15-03-2023 11:21 AM
Buna ziua,
Va rog sa ma indrumati legat de rezilierea unui abonament vechi de telefonie fixa telekom ptr care cei de la Orange isi bat joc cu buna stiinta. De 2 ori s-a facut cerere de reziliere operatorul a inregistrat cererea si, desi a discutat cu reprezentantul titularilui, a insistat sa discute si cu titularul-persoana de 83 de ani dar foarte constienta, dupa care am primit mesaj cu continutul :"multumim ca ati ramas in continuare clientul nostru", desi persoana in cauza nu a acceptat continuarea abonamentului. Trebuie facuta reclamatie la ANPC? Ca am ajuns la exasperare....
Multumesc!
la 15-03-2023 06:15 PM
Trimite o notificare de reziliere, la care atașezi o copie după CI a titularului, la rezilieri@orange.com și în cc treci adresa de mail personală ca să ai dovadă că l-ai trimis si recepționat. Dacă în 30 de zile nu se reziliază, poti face demersuri mai departe la autoritățile competente.
la 15-03-2023 11:54 AM
Salutare!
Ați făcut cerere scrisă? Pentru că într-adevăr, mai sunt unii care profită de faptul că nu toți oamenii știu ce să facă. Trebuie depusă cerere scrisă online, nu verbal.
Ai un topic chiar de ieri aici:
Baftă!
la 15-03-2023 12:05 PM
Multumesc. Voi incerca si asa
la 15-03-2023 12:06 PM
Fără cerere scrisă, e cam degeaba de cele mai multe ori.
15-03-2023 12:02 PM - editat 15-03-2023 01:59 PM
@Angela12: Dacă nu ai cont online, poți să te deplasezi împreună cu tatăl tău într-unul din centrele Orange Romania Communications (le găsești aici și sunt marcate pe harta cu mov)? Acolo cu o cerere întocmită pe loc și semnată de către tatăl tău, cu un număr de înregistrare și document fizic existent nu se vor mai ridica alte pretexte. Din păcate pentru tine varianta ANPC pe ”povești” nu e o soluție. Succes în demersul rezolvării situației.
la 15-03-2023 12:04 PM
Multumesc mult!
la 15-03-2023 12:05 PM
Cu drag!
la 15-03-2023 02:00 PM
@Angela12: Cu drag. Te așteptăm în Comunitate să ne comunici stadiul de rezolvare al problemei ridicate în acest topic. Numai bine.
la 15-03-2023 01:41 PM
Cand e vorba de Orange, pimul lucru este sa faci plangere la ANPC SI ANCOM, apoi mail catre ei. :))) Ei doar asa iau masuri.
la 15-03-2023 04:37 PM
Buna ziua, faceți reclamație la ANPC în condiții acestea. Se face abuz la Orange . Angajați în magazine care te trimit in online, și din online in magazin.
la 15-03-2023 06:15 PM
Trimite o notificare de reziliere, la care atașezi o copie după CI a titularului, la rezilieri@orange.com și în cc treci adresa de mail personală ca să ai dovadă că l-ai trimis si recepționat. Dacă în 30 de zile nu se reziliază, poti face demersuri mai departe la autoritățile competente.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor