anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata factura Orange / puncte thank you / Orange Money

Godzilla92
Junior

Buna ziua, dupa mult timp in reteaua digi, azi mi s-a finalizat portarea la ORANGE. Bine v-am gasit! Am 3 intrebari:

Cum imi recomandati sa platesc factura ca sa evit posibilele erori, din ce platforma?

Voi mai beneficia de puncte thank you daca contractul este semnat cu orange fix etc?

Ce se va intampla cu Orange money dupe ce trece la Alpha Bank, se vor mai pune punctele thank you platite cu cardul de credit?

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Bine ai venit! 🙂

Hai sa vedem daca reusesc sa-ti raspund la toate intrebarile:

  1. factura iti recomand s-o platesti din My Orange (aplicatie, sau varianta web (https://www.orange.ro/myaccount/reshape/).
    De asemenea, iti recomand s-o platesti cat mai aproape de emitere (evident, dupa emiterea ei), dar cat mai departe de scadenta. 🙂
    In felul asta esti sigur ca plata are timp sa se proceseze si nu te trezesti cu probleme, sau daca apar probleme, ai timp sa le rezolvi. De asemenea, daca data emiterii nu e ok pentru tine, astfel incat sa poti plati factura la timp, trebuie sa stii ca ea se poate modifica luand legatura cu un consultant folosind mijloacele puse la dispozitie in sectiunea de Contact.
  2. nu vei primi puncte Thank You daca esti client Orange Romania Communications (Telekom Fix)
  3. teoretic, totul ramane neschimbat in ceea ce priveste Orange Money. Deci da, daca esti eligibil sa primesti puncte Thank You, le vei primi in continuare. Daca nu, nu.
    Avem si un topic dedicat aici.

Cu multa placere. Te asteptam si cu alte contributii in Comunitate.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Salut,

Bine ai venit! 🙂

Hai sa vedem daca reusesc sa-ti raspund la toate intrebarile:

  1. factura iti recomand s-o platesti din My Orange (aplicatie, sau varianta web (https://www.orange.ro/myaccount/reshape/).
    De asemenea, iti recomand s-o platesti cat mai aproape de emitere (evident, dupa emiterea ei), dar cat mai departe de scadenta. 🙂
    In felul asta esti sigur ca plata are timp sa se proceseze si nu te trezesti cu probleme, sau daca apar probleme, ai timp sa le rezolvi. De asemenea, daca data emiterii nu e ok pentru tine, astfel incat sa poti plati factura la timp, trebuie sa stii ca ea se poate modifica luand legatura cu un consultant folosind mijloacele puse la dispozitie in sectiunea de Contact.
  2. nu vei primi puncte Thank You daca esti client Orange Romania Communications (Telekom Fix)
  3. teoretic, totul ramane neschimbat in ceea ce priveste Orange Money. Deci da, daca esti eligibil sa primesti puncte Thank You, le vei primi in continuare. Daca nu, nu.
    Avem si un topic dedicat aici.

Cu multa placere. Te asteptam si cu alte contributii in Comunitate.

Client Orange

Aș mai adăuga faptul ca la fel de sigură și promptă este plata direct din Orange Money. La Plăți Furnizori Orange este chiar primul. Eu așa am plătit mereu și a fost foarte bine. 

Pololică
#StarMember

Salutare si bine ai venit printre noi!

S-o luam cu inceputul (nu neaparat in ordine):

  • serviciile fixe cine le factureaza: Orange sau Orange Communications? Din pacate, OROC (Orange Communications) nu ofera, momentan, puncte Thank You. Ar trebui sa vezi si in contract cine este furnizorul care va emite facturile.
  • recomand plata prin aplicatie. La mine nu a dat niciodata gres. Doar recomnad ca plata sa fie facuta la o zi-doua dupa emiterea facturii.
  • Orange Money va pastra avantajele pana se modifica regulamentul privind punctele. Momentan, avem o stire prin care Alpha Bank ar urma sa fuzioneze cu Unicredit, deci stirea completa ar fi Orange Money ajunge sub aripa Alpha Bank, care ajung sub aripa Unicredit. Inca asteptam sa vedem modul de finalizare.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Recomand să plătești din My Orange, puncte thank You nu se primesc la Orange Romania Comunications, iar cu beneficiile de la Alpha Bank vom vedea ( deocamdată ele existâ).

Am incercat să explic pe scurt ( și la obiect).

Baftă!

Godzilla92
Junior

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Deja am inceput cu stangul portarea in aceasta retea! Am semnat portarea in retea, dar vanzatoarea nu mi-a putut printa contractul fizic si nici nu mi l-a trimis pe mail. Azi sun la ea sa mi-l trimita si cica nu mai poate, sa sun in call center. Teroare acolo, m-au transmis de la un departament la altul, 7 operatori am schimbat si am ajuns sa vorbesc din nou cu primul operator, mi-au testat nervii la maxim, nu credeam ca exista atata nepasare si prostie in lumea asta. Nu inteleg care e faza cu OROC, de ce fac contracte diferite daaca eu am aplicat pe site-ul orange...sa inteleg ca acolo unde sunt oferte bune, e da fapt o teapa? Ce trebuia sa fac pentru a semna direct cu orange, sa merg in shop direct? Da, am 14 zile in care pot renunta. Multumesc inca o data!!

Pentru Orange Romania SA (nu Orange Romania Communications aka Telekom Fix), poti sa suni folosind numerele de telefon din sectiunea de Contact. 0374 300 300 de exemplu.

021 9890 este tot pentru OROC (Telekom Fix).

Client Orange

OROC este fostul Telekom Comunications (dupa cate, sper, ca se stie, era independenta si de Telekom Mobile) si una din problemele spinoase ale societatii (juridic vorbind) este Statul Roman care are participatie in actionariat. Pana la fuziunea totala intre cele doua (ORO si OROC), va mai trece ceva timp. Nu stim cat, desi speram cu totii sa fie cat mai repede.

ORO este actionarul majoritar al OROC, dar nu unicul si de aceea sunt doua companii (daca stii achizitia Vodafone a UPC, o sa intelegi de ce acolo a durat mai putin si la Orange mai treneaza).

Pentru semnarea direct cu Orange este necesara infrastructura Orange. Daca ORO nu are (fibra), dar are OROC, atunci contractul va fi cel mai probabil OROC. TV prin satelit si internet prin sim se ofera doar daca nu exista fibra la locatia de instalare.

O oferta buna este o oferta buna atat timp cat ambele parti respecta ce au discutat.