la 29-10-2025 09:44 AM - editat ultima oară la 29-10-2025 09:52 AM de DanielaH
Am platit din cont bancar la Orange Facturi in loc de Orange Communications. Cum pot remedia situatia.
la 31-10-2025 10:24 AM
Dovada de plata impreuna cu detalii privind nr. telefon, cod abonat, nume si prenume trebuie transmise prin mesaj e-mail la serviciu clienti Orange. Adresa de e-mail este: serviciul.clienti@orange.ro
la 29-10-2025 10:30 AM
Salut! Contactează echipa în My Orange printr-un mesaj în care soliciți alocarea banilor din contul Orange Facturi în Orange Communications, la care atașezi și copie după extrasul de cont.
la 30-10-2025 11:50 AM
@LVirgil01, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 30-10-2025 12:25 PM
Da, problema a fost rezolvata. Multumesc
la 30-10-2025 12:31 PM
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate!
Ne spui, te rog, și cum ai rezolvat? Răspunsul tău poate fi util și altor membri sau vizitatori care se confruntă cu o situație similară.
la 31-10-2025 10:24 AM
Dovada de plata impreuna cu detalii privind nr. telefon, cod abonat, nume si prenume trebuie transmise prin mesaj e-mail la serviciu clienti Orange. Adresa de e-mail este: serviciul.clienti@orange.ro
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor