anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit din cont bancar la Orange Facturi in loc de Orange Communications

LVirgil01
Junior

Am platit din cont bancar la Orange Facturi in loc de Orange Communications. Cum pot remedia situatia.

1 Soluţie acceptată‚

Dovada de plata impreuna cu detalii privind nr. telefon, cod abonat, nume si prenume trebuie transmise prin mesaj e-mail la serviciu clienti Orange. Adresa de e-mail este: serviciul.clienti@orange.ro

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Razvan
#StarMember

Salut! Contactează echipa în My Orange printr-un mesaj în care soliciți alocarea banilor din contul Orange Facturi în Orange Communications, la care atașezi și copie după extrasul de cont.

DanielaH
Moderator

@LVirgil01, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

LVirgil01
Junior

Da, problema a fost rezolvata. Multumesc

Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate!

Ne spui, te rog, și cum ai rezolvat? Răspunsul tău poate fi util și altor membri sau vizitatori care se confruntă cu o situație similară.

Dovada de plata impreuna cu detalii privind nr. telefon, cod abonat, nume si prenume trebuie transmise prin mesaj e-mail la serviciu clienti Orange. Adresa de e-mail este: serviciul.clienti@orange.ro