anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange Money > Alpha Bank [FINALIZAT]

arsradu
#StarMember

Salutare!

Se pare ca e oficial. Orange Money devine parte componenta din Alpha Bank.

UPDATE: Alpha Bank a preluat Orange Money in data de 12.01.2024. Migrarea s-a facut cu succes si aveti aici mai multe detalii. S-au pastrat toate beneficiile inclusiv punctele OTY.

Aveti mai jos mesajul trimis clientilor.

Salut,

Pentru ca esti clientul nostru, e important sa afli despre viitorul Orange Money.

Am ajuns la un acord prin care aplicatia si produsele Orange Money Romania urmeaza sa fie transferate catre Alpha Bank Romania. Transferul se va finaliza dupa ce vor fi parcursi toti pasii specifici unor astfel de tranzactii, inclusiv dupa primirea aprobarilor de la autoritati.
In perioada urmatoare vei putea accesa si utiliza aplicatia Orange Money si produsele pe care le ai in acelasi mod ca pana acum. Pe masura ce vor aparea modificari, te vom informa.

Si pentru ca vrem ca aceasta schimbare sa fie in avantajul tau, noi facilitati vor fi disponibile in curand in aplicatie, adaptate nevoilor tale financiare.

Experienta si stabilitatea Alpha Bank Romania in domeniul bancar, de aproape 30 de ani, alaturi de solutiile si experienta digitala a Orange Money, vor duce mai departe misiunea noastra de a inova si de a-ti oferi noi produse si servicii financiare 100% digitale.
Daca ai nevoie de suport, ne poti contacta la fel ca pana acum - prin chat in sectiunea Contact din aplicatia Orange Money sau prin prin apel la unul din numerele 300 (valabil din reteaua Orange) sau 0374 300 300 (valabil din orice rețea).

Pentru mai multe detalii sau raspunsuri la cele mai frecvente intrebari, click aici.

Cu prietenie,
Echipa Orange Money

Adaug mai jos si informatiile din sectiunea de Intrebari Frecvente, ca sa va fie mai la indemana. 🙂

Întrebări frecvente
Ce este important să știe clienții Orange Money pe durata transferului businessului la Alpha Bank Romania?
Clienții Orange Money vor continua să aibă acces la aceleași produse, servicii și beneficii ca și până acum. Aplicația Orange Money va avea aceeași denumire și aceleași functionalități iar codurile IBAN ale contului sau cardului de credit nu se vor modifica. Totodată, beneficiile din ofertele promoționale se vor acorda conform detaliilor prezentate aici: https://www.orange.ro/money/oferte/

Când vor fi preluate complet serviciile și produsele Orange Money de către Alpha Bank?
Preluarea completă a serviciilor și produselor Orange Money se va realiza după efectuarea tuturor pașilor dintr-o astfel de tranzacție, inclusiv primirea abrobărilor de la autorități. Clienții Orange Money vor fi informaţi despre modificări pe toată durata desfășurării acestui transfer.

Unde pot solicita clienții Orange Money suport pentru produsele pe care le au?
Dacă au nevoie de suport, clienții ne pot contacta la fel ca până acum: prin chat, în secțiunea Contact din aplicația Orange Money sau prin apel la unul din numerele 300 (valabil din rețeaua Orange) sau 0374 300 300 (valabil din orice rețea).

Cum pot rambursa clienții sumele datorate pentru cardul de credit Orange Money?
Clienții Orange Money pot rambursa sumele datorate la fel ca până acum, prin transfer din contul Orange Money din aplicatie, transfer din cont deținut la alte instituții financiare utilizând codul IBAN Orange Money sau în numerar, în orice magazin Orange.

Cum pot intra clienții în posesia unui nou card în format fizic, în cazul expirării sau pierderii lui?
La fel ca și până acum, cardul va fi emis sau înlocuit de Orange Money în aceleași condiții și clienții poti solicita livrarea acestuia prin curier la adresa dorită sau în oricare magazin Orange

Pot în continuare să deschid un cont Orange Money, dacă-mi doresc? Dacă da, cum?
Da, poți deschide în continuare un cont Orange Money direct de pe telefonul mobil, indiferent de rețeaua mobilă în care ești, descărcând aplicația Orange Money din Google Play sau Apple Store.

Ce se schimbă pentru clienții care au simultan cont sau alte produse la Orange Money și la Alpha Bank România?
Transferul afacerii nu implica modificări în condiţiile contractuale ale produselor şi serviciilor oferite de Alpha Bank România, respectiv Orange Money.

 

Referitor la punctele Orange Thank You primite de catre clientii Orange Money:

"Aplicația Orange Money va avea aceeași denumire și aceleași funcționalități, iar oferta de alocare puncte nu se modifică."

 

Daca apar modificari importante, o sa actualizez topicul in consecinta. 🙂

Client Orange
72 Răspunsuri 72

Lucifer
Cunoscător

Pacat ca cei de la Orange au considerat ca produsul Orange Money nu e atat de profitabil si efectiv l-au vandut celor de la Alpha Bank. Nu sunt sigur daca voi mai folosi acest produs (chiar sunt curios ce nume va avea dupa preluarea celor de la Alpha).

Vio73
#StarMember

Dacă nu se mai dau puncte și încep cu introducerea de comisioane, scap urgent de ei.

Da, ma gandesc ca cei de la Alpha nu vor fi motivati sa ofere puncte thank-you noilor clienti :). Desi exista o posibilitate ca Orange Money sa devina un produs/card co-brand Orange+Alpha Bank, iar beneficiile sa ramana. Cei de la Orange Moldova au deja experienta cu un astfel de card: https://www.orange.md/?l=1&p=1&c=1&sc=12&n=522

Din noutatile de saptamana viitoare: va prezentam noul card Morpha/Morphal (o combinatie intre "Money, Orange si Alpha"). Saau...Amorph, saaau Monorph. :))

Client Orange

@arsradu: Despre MORAL ce zici? Că acel ”h” parcă mă prea strânge de gât. În plus, sper ca transferul și atitudinea față de clienți să nu fie lipsită de .... ”moral”-itate. 😉

:)))))))))))

Corect! Ar fi si asta o varianta. :)) Cardul Moral. Hmm...si pentru ca e electronic...e-Moral...? Sau i-Moral (pentru ca i...nternet)?

Client Orange

Nu mentioneaza nimic de puncte. Nici in mail-ul de mai sus, nici in pagina de intrebari frecvente. Ar fi interesant de stiut ce se intampla cu ele. 

Vad ca in mare parte, lucrurile raman neschimbate. Dar...da, ar trebui clarificata si partea asta.

Client Orange

Probabil că o perioadă, apoi vom vedea. Mă interesează și ce comisioane vor introduce. Dacă rămân lucrurile la fel, atunci este foarte bine!

Buna,eu as mai adauga cum se vor misca cei de la Alpha Bank in cazul unor sume blocate.Daca cei de la Orange Money se miscau destul de repede pt ca aveau clienti putini...Alpha Bank care au un numar mult mai mare...vom vedea.Ca ex Sambata dupa masa am avut 300 ron blocati,am vbit sambata la Relatii Clienti Orange Money iar saptamana ce a urmat deja Marti erau deblocati. La BT in schimb am avut tot asa 300 ron blocati de pe 16 decmbrie...si au fost deblocati pe 27 decembrie,deci diferente uriase as zice.BT e chiar banca...vom vedea daca se vor misca si cei de la Alpha Bank precum BT...sau nu.

Da, bun punct de vedere ! E nasol sa stai cu banii blocați zile in șir, mai ales când ai o suma destul de consistentă. Sa speram ca nu o sa fie probleme. 
Apropos de bani blocați,exista si reversul medaliei: am făcut o plata online pt mâncare, in Copenhaga, aia au anulat comanda din varii motive , după o ora si jumătate. Au făcut refund si mi-au intrat banii instant înapoi in cont. 

As adauga un mic detaliu...erau bani de cheltuit pentru mancare aferenta de Craciun...si au stat la ei la BT...bine ca nu am avut 500 de lei blocati,dar asa sa vazut diferenta intre o banca exclusiv si un serviciu bancar.In plus cei de la Orange Money ne dadeau termen de solutionare a banilor blocati 3-5 zile lucratoare posibil....pe cand BT pana la 30 zile lucratoare deci din nou diferenta enorma.In conversatia cu cei de la BT le-am spus: in comparatie cu Orange Money si dvs BT...cu siguranta voi recomanda Orange Money.

Da, însă să se facă diferența de context: adică să excludem cazurile în care destinatarul banilor nu ”preferă” încasarea banilor pe moment: vezi cazul rezervărilor în turism online, unde o sumă poate fi blocată inițial și deblocată după săptămâni, fiind încasată abia după 5-6 luni (la termenul scadent al rezervării). Deci cazuri și ... cazuri, vom trăi și vom vedea.

@arsradu scrie destul de clar: "Clienții Orange Money vor continua să aibă acces la aceleași produse, servicii și beneficii ca și până acum."

Exact. Asta am inteles si eu. Dar nah, stii cum e, niciodata nu poti sa fii 100% sigur de ceva. :)) De-aia incerc intotdeauna sa-mi iau o marja de eroare, si sa consider ca "se poate sa gresesc". Pentru ca asa e! Cu totii gresim. Nu sunt vreo exceptie, si nu cred ca e nimeni vreo exceptie. :))

Client Orange