la 15-11-2023 11:38 AM - editat ultima oară la 12-08-2024 04:02 PM de MihaelaA
Buna ziua, dupa mult timp in reteaua digi, azi mi s-a finalizat portarea la ORANGE. Bine v-am gasit! Am 3 intrebari:
Cum imi recomandati sa platesc factura ca sa evit posibilele erori, din ce platforma?
Voi mai beneficia de puncte thank you daca contractul este semnat cu orange fix etc?
Ce se va intampla cu Orange money dupe ce trece la Alpha Bank, se vor mai pune punctele thank you platite cu cardul de credit?
Multumesc!
15-11-2023 11:44 AM - editat 15-11-2023 11:51 AM
Salut,
Bine ai venit! 🙂
Hai sa vedem daca reusesc sa-ti raspund la toate intrebarile:
Cu multa placere. Te asteptam si cu alte contributii in Comunitate.
15-11-2023 11:44 AM - editat 15-11-2023 11:51 AM
Salut,
Bine ai venit! 🙂
Hai sa vedem daca reusesc sa-ti raspund la toate intrebarile:
Cu multa placere. Te asteptam si cu alte contributii in Comunitate.
la 15-11-2023 05:08 PM
Aș mai adăuga faptul ca la fel de sigură și promptă este plata direct din Orange Money. La Plăți Furnizori Orange este chiar primul. Eu așa am plătit mereu și a fost foarte bine.
la 15-11-2023 11:52 AM
Salutare si bine ai venit printre noi!
S-o luam cu inceputul (nu neaparat in ordine):
la 15-11-2023 11:56 AM
Salutare!
Recomand să plătești din My Orange, puncte thank You nu se primesc la Orange Romania Comunications, iar cu beneficiile de la Alpha Bank vom vedea ( deocamdată ele existâ).
Am incercat să explic pe scurt ( și la obiect).
Baftă!
la 15-11-2023 12:42 PM
Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Deja am inceput cu stangul portarea in aceasta retea! Am semnat portarea in retea, dar vanzatoarea nu mi-a putut printa contractul fizic si nici nu mi l-a trimis pe mail. Azi sun la ea sa mi-l trimita si cica nu mai poate, sa sun in call center. Teroare acolo, m-au transmis de la un departament la altul, 7 operatori am schimbat si am ajuns sa vorbesc din nou cu primul operator, mi-au testat nervii la maxim, nu credeam ca exista atata nepasare si prostie in lumea asta. Nu inteleg care e faza cu OROC, de ce fac contracte diferite daaca eu am aplicat pe site-ul orange...sa inteleg ca acolo unde sunt oferte bune, e da fapt o teapa? Ce trebuia sa fac pentru a semna direct cu orange, sa merg in shop direct? Da, am 14 zile in care pot renunta. Multumesc inca o data!!
la 15-11-2023 12:51 PM
Pentru Orange Romania SA (nu Orange Romania Communications aka Telekom Fix), poti sa suni folosind numerele de telefon din sectiunea de Contact. 0374 300 300 de exemplu.
021 9890 este tot pentru OROC (Telekom Fix).
la 15-11-2023 12:56 PM
OROC este fostul Telekom Comunications (dupa cate, sper, ca se stie, era independenta si de Telekom Mobile) si una din problemele spinoase ale societatii (juridic vorbind) este Statul Roman care are participatie in actionariat. Pana la fuziunea totala intre cele doua (ORO si OROC), va mai trece ceva timp. Nu stim cat, desi speram cu totii sa fie cat mai repede.
ORO este actionarul majoritar al OROC, dar nu unicul si de aceea sunt doua companii (daca stii achizitia Vodafone a UPC, o sa intelegi de ce acolo a durat mai putin si la Orange mai treneaza).
Pentru semnarea direct cu Orange este necesara infrastructura Orange. Daca ORO nu are (fibra), dar are OROC, atunci contractul va fi cel mai probabil OROC. TV prin satelit si internet prin sim se ofera doar daca nu exista fibra la locatia de instalare.
O oferta buna este o oferta buna atat timp cat ambele parti respecta ce au discutat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor