anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Marire factura orange communication

Alex_G_
Cunoscător

Buna seara!

De la 1 Decembrie urmau sa se mărească abonamentele pe care le am la Orange Communication, iar in urma unei convorbiri telefonice la call center mi s-a garantat ca abonamentele mele nu vor mai fi mărite. Pe 1 Decembrie am primit factura și observ ca toate abonamentele sunt mărite. Cum as putea face o reclamație? Și sa se asculte convorbirea pentru a mi se explica de ce am fost mintita? Am sunat la ei ca sa anunț ca vreau sa ma portez și ce proceduri trebuiesc făcute pentru ca găsisem o oferta mai buna decât urma sa fie mărirea și m-au convins sa nu ma mai mut pentru ca nu vor fi afectate abonamentele.

va mulțumesc!

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Salut,

Cel mai probabil modificarile respective (daca s-au facut) inca nu si-au facut simtita prezenta pe factura. Nu inseamna neaparat ca cineva te-a mintit, se poate pur si simplu sa nu fi ajuns informatia la timp la Facturare. Atata tot.

Acuma, ce e de facut?

Pai, pentru inceput, recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu un consultant la 300 (sau 0374 300 300, din orice retea), si sa ceri lamuriri in sensul asta. O confirmare ca acele modificari exista si nu sunt doar fictive. Eventual tot ei iti pot spune de ce modificarile facute nu au aparut inca pe factura asta (cel mai probabil, daca totul e ok, vor aparea incepand cu luna viitoare). Dar confirma, pentru orice eventualitate.

Dupa care, in functie de rezultatul primei parti, poti cere o solutie cu privire la plata facturii curente. O platesti integral si ti se returneaza diferenta in cont, pentru luna urmatoare? Sau poate au ei o solutie mai buna.

Dar oricum, si cu toate ca iti inteleg perfect frustrarea, sugestia mea ar fi sa faci acel apel intr-un moment in care esti odihnita si calma. Pentru ca atunci ai cele mai multe sanse sa se rezolve lucrurile in favoarea ta. La nervi nu rezolvi nimic. Ba din contra. Risti sa faci si mai rau. Deci, cu calm, pentru ca nu cred ca a facut-o nimeni intentionat (tind sa cred ca pur si simplu nu a avut cum sa se proceseze cererea ta pana la data facturarii), ai toate sansele sa primesti o lamurire la intrebarile tale si suport pentru rezolvarea problemei. 🙂

Client Orange

Mulțumesc frumos pentru rapsuns! Nu voi fi nervoasa când voi suna, așa cum nu sunt nervoasa nici acum. Sunt doar dezamagita pentru ca una se vorbește la telefon, ai încredere in ce ți se spune și vezi exact contrariul. Voi încerca sa sun la ei sa văd ce se întâmpla, chiar dacă ultima data când am sunat am așteptat in telefon o ora ca sa rapsunda cineva și după o ora s-a închis apelul. 

Cred ca sunt si foarte multe apeluri in perioada asta. Au fost niste probleme de Black Friday, si banuiesc ca foarte multi suna sa-si manifeste dezaprobarea cu privire la facturile pe care le-au primit. 🙂 Ti-as fi recomandat si chat-ul Djingo, ca metoda alternativa de contact. Daar...din cate am inteles, nu se ocupa ei de Orange Romania Communications. Asa ca nu cred ca te-ar ajuta prea mult.

Eventual incearca de dimineata, daca poti. Poate sunt mai putini clienti in asteptare si ai o sansa mai mare sa iei legatura cu cineva. Oricum peste weekend sansele sunt minime. Deci, doar de maine incepand, daca e. 🙂

Eu unul sper sa se rezolve situatia cat mai curand si iti doresc mult succes si sa ne auzim/citim cu ganduri bune in Comunitate.

Client Orange

Mulțumesc mult! Da, așa este, in aplicația orange, in contul de la orange Communication nu exista alte metode de contactare a lor, django nu este disponibil in aplicație.

Nu stiu cat de "nu a ajuns informatia la facturare" este o scuza. Am portat in urma informarii asupra maririi abonamentelor detinute si, in weekend, am primit factura cu restul ratelor de plata (nu are sens polemica, e normal sa apara) plus "Despagubiri conform contract" de aproape 200 lei. In factura de luna trecuta spuneau ca pot pleca fara... despagubiri.

Evident, dat mail (cum am vazut factura) si astept raspunsul. Am preferat sa scriu intrucat un tren in gara probabil ar fi fost mic copil pe langa mine (sigur "la cald" nu aveam "filtru de vorbe").

ursumarcel13
Începător

Și eu am pățit același lucru, nu reușesc să întru in convorbire cu cineva pentru lămuriri. De la 35 Ron s.a mărit la 45 Ron și nici nu pot vizualiza factura in contul din my Orange fix

 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Te sfătuiesc să le depui o sesizare de aici:

https://www.fix.orange.ro/formular-protectia-datelor/

Dacă îi suni, s-ar putea să nu te ajute prea mult. Așa, primești număr de înregistrare și răspunsul este unul dat de cineva din ierarhia superioară sau cel puțin așa ar trebui să fie.

Succes!