20-10-2022 12:06 PM - editat 01-06-2024 10:41 AM
Salut!
Ne-am gândit să listăm mai jos câteva din situațiile mai urgente cu care se pot confrunta clienții Orange (Orange Romania Communications) și care este cea mai rapida și comodă modalitate de a le rezolva.
Dacă sunteți clienți Orange Romania Communications și considerați că ar mai fi și alte idei de adăugat, vă invităm s-o faceți în secțiunea de comentarii. Mulțumim.
1. Restricționarea apelurilor în cazul unui telefon pierdut sau furat
Restricționarea apelurilor se poate face din contul My Orange Fix, secțiunea "Administrare cont" - "Servicii My Orange Fix" - "Restricționare apeluri" unde se alege opțiunea "Restricționează".
În cazul recuperării telefonului, pentru anularea restricționării se accesează aceeași secțiune, iar în locul opțiunii"Restricționează" se va selecta opțiunea de "Reactivare a numărului".
Pentru abonamente, acestă întrerupere temporară a serviciilor nu implică rezilierea contractului de abonament, factura Orange Romania Communications se va emite în continuare şi va conţine contravaloarea abonamentului şi opţiunilor active şi a eventualelor costuri suplimentare înregistrate până la momentul suspendării.
Aici găsiți mai multe detalii.
2. Aflarea codului PUK
Aflarea codului PUK se poate face tot din contul My Orange Fix , secțiunea "Administrare cont" - "Servicii My Orange Fix" - "Cod PUK". Se alege numărul de telefon și apoi se apasă pe butonul "Cod PUK".
Această secțiune este afișată doar pentru serviciile de voce mobilă Orange Romania Communications.
3. Aflarea codului de facturare
Codul de facturare se găsește pe orice factură ce poate fi vizualizată în contul My Orange Fix (începe cu cifra 3 pentru clienții persoane fizice sau 4 pentru clienții persoane juridice) sau în SMS-ul de notificare a emiterii facturii. De asemenea, dacă s-a optat pentru primirea facturii în format electronic, codul se regăsește chiar în email-ul de notificare
Găsiți aici detalii despre cum se poate descărca factura din contul My Orange Fix sau din aplicația My Orange.
4. Aflarea consumului de resurse din abonament
Serviciul Info Cost se poate accesa din contul My Orange Fix, secțiunea "Sumar profil", din aplicația My Orange, secțiunea "Consum", prin apel la *100# (sau secvența *151#) sau la Serviciul Clienți 300 sau prin transmiterea grauită a unui SMS fară text la numărul 1515.
5. Amânarea plății unei facturi
Se poate obține o amânare a termenului de plată a facturii cu 5 zile lucrătoare (fără a depăși 30 de zile de la data scadentă) din contul online My Orange Fix, secțiunea "Plată factură" – "Amânare plată" sau din aplicația My Orange, secțiunea "Facturi" – "Amânare plată".
Găsiți aici toate condițiile care trebuie îndeplinite pentru a putea beneficia de o amânare de plată.
la 20-10-2022 12:14 PM
Foarte util, Daniela! Personal, nu sunt client OROC, asa ca nu ma afecteaza in niciun fel, dar cu siguranta voi folosi acest topic ca referinta in caz ca apar intrebari referitoare la chestiile mentionate aici.
Mersi frumos! 🙂
la 20-10-2022 12:21 PM
foarte bune "sfaturi" ar trebui sa fie scris pe "frontispiciu" in Comunitate si adaugat mereu situatii - sa fie vizibil pentru toate categoriile de clienti - cu toate ca exista Orange help dar "clientii" nu stiu sa citeasca sectiunea , macar aici sa se "dumireasca" ca eu personal m am saturat de "forrest gump"
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor