la 07-07-2025 08:36 PM - editat ultima oară la 08-07-2025 08:31 AM de DanielaH
Bună! Cum pot să-mi fac un cont my Orange fix dacă am deja un cont my orange? Nu mă lăsa să-mi fac un cont nou
07-07-2025 08:45 PM - editat 07-07-2025 08:51 PM
Salut!
Pentru a crea un cont My Orange Fix (OROC), folosește o adresă de email diferită de cea utilizată pentru contul My Orange (ORO). De asemenea, este necesar să deții un cod de abonat format din 14 caractere, care începe cu cifra 3 sau 4.
la 07-07-2025 08:57 PM
Mulțumesc! Doar că nu pot să-mi fac cont nou, când ajung la Nr de telefon sau cod abonat îmi spune că deja este cont cu datele acestea
07-07-2025 09:36 PM - editat 07-07-2025 09:37 PM
Dacă există deja un cont creat (my Orange fix) cu codul de abonat respectiv și nu mai deții datele de conectare, ar trebui să contactezi serviciul clienți prin chat sau telefonic. Ei au posibilitatea de a șterge contul existent și de a te asista în continuare.
Bănuiesc că în contul my Orange existent nu apar serviciile pe care le dorești să le adaugi.
la 07-07-2025 08:57 PM
la 08-07-2025 12:08 PM
@Mihai83, ai reușit să activezi contul My Orange fix? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?
la 17-07-2025 11:28 PM
Bună! Daca ai deja un cont Orange făcut sau ai mai avut în trecut cu aceiași adresa de email, atunci va trebui să folosești o adresă nouă de email. De asemenea, ai nevoie de codul de abonat care începe cu 3 sau 4. In cazul in care pur și simplu nu îți reamintești parola de la cont, dar dorești să te loghezi accesează butonul " am uitat parola" și primești link de resetare parola pe adresa de email.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor