anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot plati si factura si rata in myorange?

TitoJacksana
Junior

Buna seara, cum pot plati si factura si rata in myorange? Cand vreau sa platesc abonamentul imi apare doar suma abonamentului, nu si rata. Intreb aici fiindca nu vreau sa ma mai duc pana la magazin sa platesc fizic.

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Dacă factura abia a fost emisă, recomand sa mai aștepți o zi, două. Suma apărea corect. 

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Dacă factura abia a fost emisă, recomand sa mai aștepți o zi, două. Suma apărea corect. 

Ok, multam de sfat

FLo1
#StarMember

@TitoJacksana: Ai fost anunțat pe email despre emiterea facturii? În My Orange ai factura emisă sau doar evidențiat costul serviciilor de voce? De obicei factura nu se emite în ziua actualizării resurselor pe cont. Când primești înștiințarea sau vezi factura cu ambele componente (servicii+rate) pe cont, poți să plătești fără probleme. 

Am si factura emisa, cred ca o sa astept cateva zile pana o platesc ca nu e graba.

Ai 2 săptămâni până la scadență, deci nu e grabă, cel puțin 2-3 zile.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

La 2-3 zile de la emiterea facturii, se actualizează sumele de plată. Atunci poți face plata fără probleme.

Eu plătesc întotdeauna în avans, iar dacă se modifică ceva între timp, mai adaug sumele necesare ulterior. Dacă ai setată factura pe SMS, îți apare și acolo, iar pe email sau in My Orange, pe factură scrie cât ai de plată pentru servicii și cât pentru rate.

Baftă!

Bine de stiut, multumesc. Acum mi-am facut si eu card si da... Sa nu mai stau la cozi.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Perfect!

Salut, @TitoJacksana

In aplicatia My Orange, informatiile cu privire la factura sunt actualizate in aproximativ 48 de ore de la data emiterii facturii. In ziua in care factura se emite, informatiile nu sunt de actualitate.

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Din păcate actualizarea sumei de plata durează între 24-72 de ore.

În contul tău My Orange, secțiunea Consum și facturi/ Facturile tale poți să verifici valoarea facturii lunare, care include și contravaloarea ratelor Orange, în cazul în care ai achiziționat un produs în rate Orange.

Din secțiunea Setări factură poți alege adresa de email și numărul de telefon unde să primești notificare de fiecare dată când se emite factura ta Orange, prin email și sms.

De asemenea, în secțiunea Ratele mele poți vedea situația exactă a ratelor, suma de plată, data scadentă și statusul ratei (plătită/neplătită).

arsradu
#StarMember

Salut,

Factura ar trebui sa contina si rata pentru telefon (daca e cazul). Eventual intreaba si la Relatii Clienti daca ar trebui sa ai rata pe factura asta si, daca da, de ce nu a aparut pe factura.

Mijloacele de contact le ai aici.

Client Orange