la 31-08-2024 11:58 AM - editat ultima oară la 01-09-2024 12:08 PM de GeorgianaD
De ce nu pot face plati pe factura orange? Imi spune cand vreau sa platesc ca am atins limita maxima pe contul respectiv?
la 31-08-2024 12:05 PM
@SWAMP: Bun venit în Comunitate. Mesajul și interdicția este urmare fie a unei limite impuse de tine, dar modificabilă, fie o limită impusă de Orange și stabilită în funcție de valoarea abonamentului. Pentru clarificări și modificarea pragului respectiv este necesară contactarea Serviciului clienți, cel mai simplu din aplicația MyOrange > Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
la 31-08-2024 12:59 PM
Buna @SWAMP
Este cumva aceasta limita legata de Pinata party? Daca nu, ne poti arata un print screen cu aceasta eroare?
Zi faina!☀️
la 31-08-2024 02:26 PM
Salutare!
Ai cumva servicii de pa fostul Oroc? Pentru că încă nu cred că se pot face din cauza faptului că integrarea propriu zisă nu s-a realizat!
Dacă nu este vorba despre așa ceva, ia legătura cu Orange prin Chat Djingo , după care ceri transfer operator sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
la 02-09-2024 10:28 AM
@SWAMP, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor