anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am putut sa descarc factura (Mentenanta site)

Betty_Betty
Junior
 In 1 august am intrat pe site sa descarc factura Orange ca sa o platesc, dar am primit eroarea ca site-ul Orange are mentenanta si sa revin in 48 de ore. Astazi 4 august am intrat din nou sa platesc factura si observ ca am de platit 12,18 ron dobanda sau rate pentru intarziere, data de scadenta a facturii a fost 3 august. As fi un client multumit daca cei de la Orange nu ar profita cand clientii nu pot plati facturile, din cauza problemelor de mentenanta.
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Da, neplacut intr-adevar. Pe de alta parte, nu cred ca intentia Orange a fost sa nu isi poata plati clientii facturile.

Si sunt destul de sigur ca daca faci o sesizare in sensul asta, se poate face o corectie. Deci, iti recomand sa faci o solicitare prin mijloacele de contact uzuale (telefon, chat, etc) si sa le explici exact lucrul asta. A fost mentenanta, nu s-a putut face plata, dupa mentenanta s-au aplicat penalizari pe care ai vrea sa le scazi de pe factura curenta, sau daca nu se poate, de pe cea viitoare, intrucat nu au fost cauzate de tine.

De asemenea, doar ca o sugestie de viitor, e bine sa incerci sa faci plata cat mai aproape de inceputul intervalului de plata, si cat mai departe de scadenta. Tocmai din cauza asta. Pentru ca mai pot aparea probleme. Fie la procesarea platilor, fie pe site/aplicatie, etc. E mai bine sa iei lucrurile din timp, ca sa nu stai cu grija si sa nu ai surprize de genul asta.

Daca cumva data emiterii facturii (si implicit si data scadentei) nu e ok, ea se poate modifica, tot luand legatura cu departamentul Relatii Clienti (evident, in timpul programului). In felul asta, nu ar trebui sa mai ajungi cu plata pe ultima suta de metri. E doar o idee, binenteles. 

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Într-adevăr o situație foarte neplăcută.

Însă nu trebuie să lăsăm plata facturii pe ultima sută de metri (iată și motivul).

De asemenea există și alte modalități de plată facturii:

https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online 

https://www.orange.ro/help/care-sunt-modalitile-de-plat-a-facturii-11 

Îmi pare tare rău de situația întampinata.

O zi frumoasa!

 

Multumesc pentru raspuns. In fiecare luna platesc toate facturile la sfarsit lunii dar am sa contactez serviciu clienti si am sa ii rog sa anuleze dobanzile. 

arsradu
#StarMember

Salut,

Da, neplacut intr-adevar. Pe de alta parte, nu cred ca intentia Orange a fost sa nu isi poata plati clientii facturile.

Si sunt destul de sigur ca daca faci o sesizare in sensul asta, se poate face o corectie. Deci, iti recomand sa faci o solicitare prin mijloacele de contact uzuale (telefon, chat, etc) si sa le explici exact lucrul asta. A fost mentenanta, nu s-a putut face plata, dupa mentenanta s-au aplicat penalizari pe care ai vrea sa le scazi de pe factura curenta, sau daca nu se poate, de pe cea viitoare, intrucat nu au fost cauzate de tine.

De asemenea, doar ca o sugestie de viitor, e bine sa incerci sa faci plata cat mai aproape de inceputul intervalului de plata, si cat mai departe de scadenta. Tocmai din cauza asta. Pentru ca mai pot aparea probleme. Fie la procesarea platilor, fie pe site/aplicatie, etc. E mai bine sa iei lucrurile din timp, ca sa nu stai cu grija si sa nu ai surprize de genul asta.

Daca cumva data emiterii facturii (si implicit si data scadentei) nu e ok, ea se poate modifica, tot luand legatura cu departamentul Relatii Clienti (evident, in timpul programului). In felul asta, nu ar trebui sa mai ajungi cu plata pe ultima suta de metri. E doar o idee, binenteles. 

Client Orange

Multumesc pentru raspuns. In fiecare luna platesc toate facturile la sfarsit lunii dar am sa contactez serviciu clienti si am sa ii rog sa anuleze dobanzile.

Da, avand in vedere ca au fost cauzate de mentenanta Orange, evident neanuntata, si care a facut ca plata sa se faca dupa data scadentei, eu cred ca nu vor fi probleme cu ajustarea facturii, sau scaderea de pe factura urmatoare.

Daca insa intampini probleme, te asteptam aici cu mai multe detalii, si incercam sa te ajutam mai departe. 🙂

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Betty_Betty: Bun venit în Comunitatea Orange. Pentru prevenirea unor astfel de situații neplăcute pentru client există posibilitatea de a plăti prin alte modalități de plată (virament, ATM, automate de plăți, bancă, poștă, Orange shop și parteneri Orange etc), există un interval de plată de aproape 2 săptămâni, pentru a nu lăsa pe ultima zi procesare plății, și există chiar și plata în avans (pentru a nu uita sau a fi în imposibilitate de a face plata în termen). Astfel de evenimente nu sunt unice în România și mai ales nu au o recurență încât să facă imposibilă plata facturii, indiferent de operator și servicii. Implicarea clientului este decisivă în acest proces.  

Betty_Betty
Junior

Multumesc pentru raspuns. In fiecare luna platesc toate facturile la sfarsit lunii dar am sa contactez serviciu clienti si am sa ii rog sa anuleze dobanzile

VlaDi88
Junior entuziast

Pff n-am platit online pe site-ul orange factura de ceva ani buni, folosesc Pago platesc factura din 2 miscari de degete.. deci data viitoare cauta si alte solutii 😉

alterego
Cunoscător

Să vedeți cum e să plătești factura Orange direct din BT Go pe baza facturii preluată automat din SPV (e-Factura)... trece timpul și în MyOrange factura apare ca neachitată...

Semnalezi situația, atașezi dovada plății, afli că banii au ajuns în alt cont Orange nu în cel dedicat plăților de facturi... promit că se rezolvă dar vine următoarea zi de emitere a noii facturi și în MyOrange tu apari ca fiind dator.

O mai plătești o dată, direct din MyOrange, cu cardul... și speri ca Orange să nu fugă cu banii tăi 😏

Pentru persoane juridice cu puține abonamente pe firmă, știu cazuri care preferau plata cash. Simplu, la îndemână, ajunge sigur unde trebuie, instant și direct, iar documentul primit (chitanța) se înrregistrează în conta simplu, ușor și sigur. Dacă era o societate cu sute-mii de telefoane de gestionat și valori de plată de ordinul miilor de lei aș înțelege. 

Nu neg problema care trebuie rezolvată, dar nici BT-ul nu e ușă de biserică în multe situații neactualizând mecanismele de plată, respectiv aplicațiile implicate, nici măcar cele pentru clienți mărunți.