anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura cu cardul în aplicație, dar banii nu au fost alocați

Esi23seby
Începător

Pe data de 15/11 am plătit factura cu cardul în aplicația myorange. Din cont s-au luat bani dar nu au fost alocați de la orange la factura. Am vorbit cu operatori de la call-center care au spus ca problema este cunoscuta. Exista o problema generală și se va rezolva. Au trecut două săptămâni și încă factura figurează neplătită. Știe cineva ceva?

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Și eu am plătit tot cam atunci și nu sunt probleme. Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj și să le explici că ai vorbit și cu cineva de la Serviciul clienți, pentru a se urgenta.

Deci nu mai sta, pentru că apoi depășești termenul și se sistează abonamentul pentru neplată. Ia urgent din nou, pentru că sunt două săptămâni de atunci.

Baftă!

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Pot confirma că nu am avut probleme cu plata facturii.

Daca după 14 zile serviciile nu sunt suspendate înseamnă că situația este cunoscută și se încearcă remedierea acesteia.

Poți lua legătura cu ei telefonic și cere un update cu privire la sesizarea depusă.

Ai primit mailul de confirmare a platii?

DanielaH
Moderator

@Esi23seby, într-adevăr, este o eroare, din păcate. Dar partea bună este că situația este cunoscută și colegii noștri fac toate demersurile necesare pentru a o remedia. Suma plătită se va debloca automat de către banca emitentă a cardului cu care s-a efectuat tranzacția.

Mulțumim pentru înțelegere.