la 20-12-2024 07:33 PM - editat ultima oară la 21-12-2024 08:44 AM de DanielaH
Vreau sa pot primi factura pentru telefonul mobil si s-o pot plati online, asa cum o fac pentru telefonul fix.
Mentionez ca, pentru telefonul fix (preluat de la Telecom de catre Orange), primesc si platesc online factura prin MyOrange. Nu aceeasi situatie este pentru telefonul mobil care are numar portat. Cum sa actualizez MyOrange sau ce alta app trebuie sa instalez pentru a putea vizualiza si factura telefonului mobil (inclusiv desfasuratorul convorbirilor) si sa pot s-o platesc online? In prezent ma deplasez lunar la magazin pentru a plati abonamentul.
La magazinul Orange - care-n urma cu vreo 2 luni imi facuse portarea si noul abonament - cei de acolo mi-au spus ca nu se baga si ca trebuie sa-mi actualizez singur app MyOrange dar.. eu nu pot/nu stiu cum.
Va rog ajutati-ma si explicati-mi (ca unui copil mic, desi sunt pensionar) ce sa fac. Va multumesc anticipat!
la 20-12-2024 07:38 PM
Salut,
Ai detalii in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-adaug-un-numar-de-telefon-in-contul-meu-din-aplicatia-my-orange
la 20-12-2024 07:51 PM
Salutare!
Poate te ajută mai bine cum este explicat aici , unde este explicat prin intermediul unui filmuleț, cum se adaugă un serviciu în My Orange.
Sper să te ajute!
Baftă!
la 23-12-2024 09:11 AM
@10zc, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor