la 19-11-2024 07:19 AM - editat ultima oară la 19-11-2024 08:21 AM de DanielaH
Nu am putut sa platesc factura. Am primit bon tranzactie esuata
la 19-11-2024 07:57 AM
Buna @user_17666192
Poti sa ne dai si alte detalii? Prin ce metoda ai platit factura? Online? Din contul MyOrange?
Te asteptam cu detalii.
Zi cu soare!🌞
19-11-2024 08:10 AM - editat 19-11-2024 08:11 AM
Salut,
Plata sa făcut cu cardul?
Ce valoare avea factura?
Poți încerca și din contul my Orange sau aici.
Daca este urgent te poți deplasa și într-un magazin Orange.
la 19-11-2024 12:15 PM
@user_17666192, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta pentru a te putea ajuta cu răspunsuri. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor