la 29-05-2025 06:14 PM
Astazi dimineata..26.05.2025, am facut o sesizare catre Orange cu privire la probleme cu modem-ul. Am primit raspuns ca va fi schimbat...in cursul zilei de 26.05.2025, intre orele 14.00 si 16.00 (inclusin am primit un sms cu nr de inregistrare si perioada orara). Pana la h. 16.30..zero prezenta a celor de la Orange! Cand am verificat in contul meu de pe Orange, am constatat ca sesizarea mea s-a evaporat (nu exista). Am sunat din nou la Orange...si ciudat..au mentionat ca nu exista nici o sesizare))). ..Am facut o noua sesizare..si am primit info ca maine dimineata intre h 08.00 si 10.00 vor veni ...Cine imi poate explica..ce se intampla la Orange..parca ar fi Triunghiul Bermudelir))
la 29-05-2025 07:14 PM
Salutare!
Destul de neplăcut ce s-a întâmplat și sper să se rezolve de data aceasta. Ai făcut sesizarea din My Orange?
la 29-05-2025 07:30 PM
"Telefonic")........
la 29-05-2025 07:31 PM
Servus!
La mine exista alta "interfata" la contul Orange din Play Store
la 29-05-2025 07:36 PM
Am înțeles! Sper totuși să se rezolve. Dacă nu trimite din My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator.
La telefon, nu știu ce să zic, nu este în regulă, dar au mai fost probleme și am întâlnit și eu în trecut.
Baftă!
la 02-06-2025 09:44 AM
@credos25, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor