la 21-10-2025 10:21 PM
Bună seara,de vineri seara am semnalat eroare 100 am apelat la call centre de 12 ori au zis ca trimit pe cineva sa remedieze situația ,după 5 zile nu a venit nimeni nici măcar programare nu au făcut pt echipa de intervenție.Ce se întâmplă?La cine sa sun sa se ia măsuri?
la 22-10-2025 09:37 AM
Da, mulțumesc mult! Revenim când primim un răspuns de la colegi.
la 22-10-2025 11:53 AM
Ati primit vreun raspuns?
22-10-2025 12:10 PM - editat 22-10-2025 12:11 PM
Situația este în atenția colegilor mei și este tratată cu prioritate. Sper să se rezolve cât mai repede.
la 22-10-2025 01:34 PM
Va multumesc mult.Dar totusi nu sunt lamurita unde este problema de ce nu pot sa programeze echipa de intreventie?
la 23-10-2025 01:55 PM
Maine sunt 7 zile de când aștept sa se soluționeze problema cu eroarea,toți operatorii îmi spun ca am sa fiu contactată...când?...vreau sa-mi explice care este problema.Toate situațiile au un termen de soluționare ...Orange nu are....Ce-i interesant în toată povestea asta e ca serviciile tv îmi funcționează cam 1 ora și asta noaptea cu limita xa pe vremea comunismului.Pai dacă funcționează 1 ora de ce întra iarasi eroarea.I-am comunicat operatorului ca,dacă într-o ora nu sunt contacta pentru explicații pe care le vreau și email am sa predau tot echipamentul la un magazin Orange l.Este inadmisibil asa ceva.Bataie de joc.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor