anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ștergere cerere de branșare

Alex_tm
Junior

Bună ziua. Am făcut o cerere telefonic de ștergere a unei cereri de branșare la servicii fixe de tv și internet. Noi nu avem rețea în zona, de aceea am instalat satelit. Vă rog să mă ajutați cu ștergerea cererii, ca aici nu va veni nimeni să instaleze. Iar când sun la 300 tot îmi spune ca avem o intervenție programată ceea ce nu avem ca nu este posibilă. Vă rog să mă ajutați cu ștergerea ei. 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu este rețea, nu au ce să branșeze, deci nu văd nicio problemă. Le poți scrie un mesaj privat pe pagina de Facebook  , unde le poți detalia aspectele semnalate, dacă nu mai ai alte servicii de la Orange, iar dacă ai, le scrii din Chat Djingo  și alegi transfer operator sau din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator, detaliind în mesaj aspectele semnalate.

Baftă!

delfinas
#StarMember

Eu nu inteleg cum ai facut cererea de bransare a serviciilor fixe, in lipsa retelei.

Noi suntem clienti Orange, nu avem nici o putere sa anulam cererea.

Numai cineva de la Orange poate anula cererea. Pentru asta, apelezi la caile de contact descrise de Vio.

DanielaH
Moderator

@Alex_tm, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?