anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Telefonul nu îmi vede simul (no sim)

Eurobogdanila
Junior

Bună seara, 

Recent am achizitionat un telefon după online și azi cand am vrut sa bag simul(Orange) in el am costatat ca nu îmi vede simul.

Îmi da no sim

I-am dat din nou reset din fabrica și tot nimic.

Nu merge nici sim 1 și nici sim 2...

Ce este de făcut va rog frumos...??? Un mic ajutor

Multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut!

Bine ai venit in Comunitate!

Telefonul a fost achizitionat de pe site-ul Orange? E in garantie? Sau vorbim de un telefon cumparat de pe un alt site, la mana a doua?

Daca dă "no SIM", fie SIM-ul e inactiv sau defect (trebuie testat SIM-ul in alt telefon), fie telefonul are o problema (trebuie testat telefonul cu alt SIM). Si de obicei e o problema de hardware. De exemplu cititorul de SIM din interiorul telefonului, are pini rupti, indoiti, sau nu mai fac contact corect cu SIM-ul tau. Sau "sanuita" in care introduci SIM-ul e rupta sau deteriorata intr-un fel sau altul si nu mai culiseaza cum trebuie, astfel incat sa duca SIM-ul acolo unde trebuie, ca sa faca contact.

De asemenea, exista si posibilitatea ca telefonul sa fie codat intr-o alta retea. Dar in cazul asta, ar trebui sa ceara un cod de deblocare a rețelei. E cazul si la tine?

Eventual incearca si un alt SIM in acelasi telefon. Functioneaza asa?

Daca problema e SIM-ul, se poate face o inlocuire de SIM intr-un Orange Shop.

Daca problema e telefonul, si e cumparat de nou, se poate returna sau repara pe garantie.

Daca telefonul nu e cumparat de nou, din pacate solutia este trimiterea telefonului intr-un service si reparat/deblocat contra cost. Asta daca nu poti sa vorbesti cu vanzatorul sa-l primeasca inapoi.

Ne poti spune cumva si despre ce telefon e vorba? Si daca l-ai cumparat de nou sau nu?

De asemenea, daca ai incercat deja ceva din ce ți-am scris mai sus, ne poti spune ce rezultat ai avut?

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember

Salut!

Bine ai venit in Comunitate!

Telefonul a fost achizitionat de pe site-ul Orange? E in garantie? Sau vorbim de un telefon cumparat de pe un alt site, la mana a doua?

Daca dă "no SIM", fie SIM-ul e inactiv sau defect (trebuie testat SIM-ul in alt telefon), fie telefonul are o problema (trebuie testat telefonul cu alt SIM). Si de obicei e o problema de hardware. De exemplu cititorul de SIM din interiorul telefonului, are pini rupti, indoiti, sau nu mai fac contact corect cu SIM-ul tau. Sau "sanuita" in care introduci SIM-ul e rupta sau deteriorata intr-un fel sau altul si nu mai culiseaza cum trebuie, astfel incat sa duca SIM-ul acolo unde trebuie, ca sa faca contact.

De asemenea, exista si posibilitatea ca telefonul sa fie codat intr-o alta retea. Dar in cazul asta, ar trebui sa ceara un cod de deblocare a rețelei. E cazul si la tine?

Eventual incearca si un alt SIM in acelasi telefon. Functioneaza asa?

Daca problema e SIM-ul, se poate face o inlocuire de SIM intr-un Orange Shop.

Daca problema e telefonul, si e cumparat de nou, se poate returna sau repara pe garantie.

Daca telefonul nu e cumparat de nou, din pacate solutia este trimiterea telefonului intr-un service si reparat/deblocat contra cost. Asta daca nu poti sa vorbesti cu vanzatorul sa-l primeasca inapoi.

Ne poti spune cumva si despre ce telefon e vorba? Si daca l-ai cumparat de nou sau nu?

De asemenea, daca ai incercat deja ceva din ce ți-am scris mai sus, ne poti spune ce rezultat ai avut?

Client Orange


@arsradu  a scris:

Salut!

Bine ai venit in Comunitate!

Telefonul a fost achizitionat de pe site-ul Orange? E in garantie? Sau vorbim de un telefon cumparat de pe un alt site, la mana a doua?

Daca dă "no SIM", fie SIM-ul e inactiv sau defect (trebuie testat SIM-ul in alt telefon), fie telefonul are o problema (trebuie testat telefonul cu alt SIM). Si de obicei e o problema de hardware. De exemplu cititorul de SIM din interiorul telefonului, are pini rupti, indoiti, sau nu mai fac contact corect cu SIM-ul tau. Sau "sanuita" in care introduci SIM-ul e rupta sau deteriorata intr-un fel sau altul si nu mai culiseaza cum trebuie, astfel incat sa duca SIM-ul acolo unde trebuie, ca sa faca contact.

De asemenea, exista si posibilitatea ca telefonul sa fie codat intr-o alta retea. Dar in cazul asta, ar trebui sa ceara un cod de deblocare a rețelei. E cazul si la tine?

Eventual incearca si un alt SIM in acelasi telefon. Functioneaza asa?

Daca problema e SIM-ul, se poate face o inlocuire de SIM intr-un Orange Shop.

Daca problema e telefonul, si e cumparat de nou, se poate returna sau repara pe garantie.

Daca telefonul nu e cumparat de nou, din pacate solutia este trimiterea telefonului intr-un service si reparat/deblocat contra cost. Asta daca nu poti sa vorbesti cu vanzatorul sa-l primeasca inapoi.

Ne poti spune cumva si despre ce telefon e vorba? Si daca l-ai cumparat de nou sau nu?

De asemenea, daca ai incercat deja ceva din ce ți-am scris mai sus, ne poti spune ce rezultat ai avut?


 

Salut,da simul este activ l-am încercat și pe alte telefoane și merge foarte bine.

Telefonul a fost achizitioanat acum doua zile din online de pe situl Orange deci telefonul este nou.

Da am încercat și cu alt sim din alta rețea și tot nu merge aceasi problema din pacate.

 

Telefonul achizitionat este un Samsung.

.Multumesc pentru ajutor...🙏

Perfect. In cazul asta, cea mai buna solutie este returnarea produsului.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Mai încearcă și un alt sim de Orange, iar dacă tot nu vrea, dacă este luat zilele acestea, îi contactezi mâine la 0374300300 și le spui că nu funcționează și îl dai retur.

Dacă a depăsit cele 14 zile când ai drept de retur, trebuie să mergi cu el la un Orange Shop și să ți-l trimită la service.

Baftă!

Salut,da simul este activ l-am încercat și pe alte telefoane și merge foarte bine.

Telefonul este luat acum 2 zile.

 

Multumesc pentru ajutor...🙏

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Atunci, fuguța cu telefonul la un Orange Shop și dat retur, dacă ești în cele 14 zile.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salut! Dacă simul este activ, este posibil să fie un defect de fabricație al telefonului și cel mai ușor rezolvi cu returul telefonului. În magazinul online ai drept de retur 30 de zile, în primele 14 zile poți merge în Orange Shop si preda acolo. Ne poti spune despre ce marca de telefon este vorba? 

Salut,da simul este activ l-am încercat și pe alte telefoane și merge foarte bine.

 

Este vorba de un telefon Samsung.Multumesc pentru ajutor...🙏