anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sesizare 189609977

mihaeladanciule
Începător

Bună ziua am făcut o sesizare acum o săptămână și încă nu am primit nici un telefon în legătură cu abonamente care îmi expira în 20.12.2022. 

8 Răspunsuri 8

And04
Senior

Salutare, @mihaeladanciule 

Daca ai facut sesizare prin formular, din cate stiu aceasta se va solutiona in termen de maxim 30 de zile.

Te sfatuiesc sa iei legatura cu un operator fie sunand la 300 fie prin chat Djingo(disponibil la adresa: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ ) si sa ceri informatii suplimentare legate de sesizarea facuta.

 

Am primit un mesaj în care spune ca în maxim 9 zile voi fi sunat azi este a 7 zi. Dacă nu lle pasa de clienți de peste 20 de ani și ceva. O sa ma transfer la alt operator care este mai convenabil

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

La ce facea referire acea sesizare? Noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, din pacate, un numar de sesizare nu ne ajuta absolut deloc.

Ai incercat sa iei legatura cu un consultant la 300/0374 300 300? Daca nu, incearca si asa. Poate au un status actualizat.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@mihaeladanciule, bun venit în Comunitate!

Sesizarea ta este în atenția colegilor noștri și îți recomandăm să aștepți să fi contactat.

Vio73
#StarMember

Bună@ Mihaela,

Din păcate, așa este la toți. Sunt cumsecade la abonare, vin cu super oferte, iar ulterior nu prea mai țin cont că ai o vechime considerabilă și cotizezi lună de lună. Știu că este tare neplăcut, dar eu nu mai aștept demult oferte personalizate ci îmi strâng punctele și reușesc să fac reduceri considerabile la telefoane, odată cu  prelungirea online a abonamentelor.

Acum fiecare face cum dorește, dar nu te aștepta la cine știe ce din partea Orange, ca răspuns la sesizarea ta.

Succes!

 

Salut,
Intr-adevar, termenul estimativ in care colegii din departamentul Oferte pot reveni cu informatii despre ofertele personalizate este, in acest moment, de 9 zile lucratoare. Acest interval de timp poate fi redus sau poate creste, in functie de numarul solicitarilor contorizate in aceasta perioada. Am observat ca ai fost contactata deja, in scopul solutionarii cererii depuse. S-a rezolvat situatia?

DanUn
Junior

Ati primit nr de inregistrare a sesizarii...daca nu sunatii la ei ....se fac ca ploua daca nu insistati...din pacate

And04
Senior

Tind sa cred ca de cand a fost preluate serviciile Telekom si de cand au fost majorate abonamentele, atat pe partea de voce cat si pe partea de servicii fixe, cererile s-au inmultit si de aici apar si intarzierile...