- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-07-2024 10:42 PM - editat ultima oară la 31-07-2024 03:10 PM de DanielaH
Bună seara!! A mai pățit cineva să incerce să porteze un număr de telefon din telekom in orange, termenul de portare fiind azi si sa nu se porteze?
Eu unul nu am mai pățit asa ceva. Am sunat si la orange și la telekom, la telekom mi s-a spus ca cererea a fost acceptata de ei si ca depinde doar de orange, iar la orange mi s-a spus prima data ca mai sunt cateva lucruri de făcut, si dupa, la al doilea apel că numărul nu a fost portat si ca trebuie sa verifice situatia si ar trebui refacuta cererea de portare si inchis abonamentul actual cu numarul temporar.
Nu am idee ce s-a intamplat, dar chiar nu as vrea sa inchid abonamentul.
Astept pareri, sfaturi!
Mulțumesc, o seara placută!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2024 03:06 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-07-2024 11:00 PM
Dupa raspunsurile primite, ai 2 variante: ori astepti sa se reglementeze problemele, ori refaci cererea de portare.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-07-2024 11:41 PM
Până la finalizarea portării valabil este numărul temporar, însă după portare numărul final va fi cel portat, nu cel temporar. Această trecere și finalizare se face automat, clientul necesitând răbdare, nu de intervenție în proces.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2024 06:02 AM
Salutare!
Din păcate, am mai auzit persoane care au întâmpinat dificultăți și s-a întârziat procesul de portare. Dacă ți-au spus să reiei procesul, cred câ aceasta este varianta cea mai bună. Poți și să mai aștepți, dar să nu fie degeaba.
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2024 06:47 AM
Buna,
In primul rand Orange se ocupa de toate formalitățile fiind furnizorul acceptor.
Eu zic sa mai aștepți putin 24h și dacă nu reiei procesul de portare.
Nu sa mai întâmplat așa ceva cu excepția situațiilor în care a existat o incompatibilitate de portare.
Te așteptăm cu vesti bune.
O zi faina!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2024 11:36 AM
@dragosbrm, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Dacă vrei, trimite-ne, te rog, în mesaj privat numărul de telefon în cauză.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2024 03:06 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2024 03:07 PM
Ne bucurăm că sa rezolvat.
Acum te poți bucura de beneficiile Orange.🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2024 03:11 PM
Super! Ne bucurăm. Mulțumim pentru confirmare.
