anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Portare din Telekom in Orange neefectuata

dragosbrm
Cunoscător

Bună seara!! A mai pățit cineva să incerce să porteze un număr de telefon din telekom in orange, termenul de portare fiind azi si sa nu se porteze? 

Eu unul nu am mai pățit asa ceva. Am sunat si la orange și la telekom, la telekom mi s-a spus ca cererea a fost acceptata de ei si ca depinde doar de orange, iar la orange mi s-a spus prima data ca mai sunt cateva lucruri de făcut, si dupa, la al doilea apel că numărul nu a fost portat si ca trebuie sa verifice situatia si ar trebui refacuta cererea de portare si inchis abonamentul actual cu numarul temporar.

Nu am idee ce s-a intamplat, dar chiar nu as vrea sa inchid abonamentul.

Astept pareri, sfaturi! 

Mulțumesc, o seara placută!

1 Soluţie acceptată‚

dragosbrm
Cunoscător

S-a rezolvat! A fost o problemă din departamentul de portabilitate. A trimis doamna cu care fac deobicei abonamentele o solicitare si in 10 minute s-a rezolvat problema. Mulțumesc @DanielaH @Anonim @Vio73 @FLo1 @delfinas !

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember

Dupa raspunsurile primite, ai 2 variante: ori astepti sa se reglementeze problemele, ori refaci cererea de portare.

FLo1
#StarMember

Până la finalizarea portării valabil este numărul temporar,  însă după portare numărul final va fi cel portat, nu cel temporar. Această trecere și finalizare se face automat, clientul necesitând răbdare, nu de intervenție în proces.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, am mai auzit persoane care au întâmpinat dificultăți și s-a întârziat procesul de portare. Dacă ți-au spus să reiei procesul, cred câ aceasta este varianta cea mai bună. Poți și să mai aștepți, dar să nu fie degeaba.

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Buna,

In primul rand Orange se ocupa de toate formalitățile fiind furnizorul acceptor.

Eu zic sa mai aștepți putin 24h și dacă nu reiei procesul de portare.

Nu sa mai întâmplat așa ceva cu excepția situațiilor în care a existat o incompatibilitate de portare.

Te așteptăm cu vesti bune.

O zi faina!

DanielaH
Moderator

@dragosbrm, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Dacă vrei, trimite-ne, te rog, în mesaj privat numărul de telefon în cauză.

dragosbrm
Cunoscător

S-a rezolvat! A fost o problemă din departamentul de portabilitate. A trimis doamna cu care fac deobicei abonamentele o solicitare si in 10 minute s-a rezolvat problema. Mulțumesc @DanielaH @Anonim @Vio73 @FLo1 @delfinas !

Anonim
Neaplicabil

Ne bucurăm că sa rezolvat.

Acum te poți bucura de beneficiile Orange.🙂

Super! Ne bucurăm. Mulțumim pentru confirmare.