la 06-07-2025 01:40 PM
Buna Ziua !
Am facut o cerere de portare online de la telekom catre orange,pentru bunica mea.Doresc sa o anulez.Cum trebuie sa procedez ? Am dat click pe butonul Anuleaza Cererea de portare.Am primit mesaj de confirmare dar cand apas butonul ''Returneaza produsele'' nu imi apar pasii procedurali. Eu nu doresc sa pastrez numarul temporar.Pot sa il returnez intr-un Orange Shop ?
06-07-2025 02:28 PM - editat 06-07-2025 02:44 PM
Salutare!
Ai în acest link detaliile anulării legate de portare.
Da, cred că poți returna sim-ul într-un Orange Shop!
Dar s-ar putea ca odată cu anularea ofertei de portare să se anuleze și acel SIM.
Mai ai și aici ceva anulat, doar că ai făcut în magazin cererea.
Baftă!
06-07-2025 02:28 PM - editat 06-07-2025 02:44 PM
Salutare!
Ai în acest link detaliile anulării legate de portare.
Da, cred că poți returna sim-ul într-un Orange Shop!
Dar s-ar putea ca odată cu anularea ofertei de portare să se anuleze și acel SIM.
Mai ai și aici ceva anulat, doar că ai făcut în magazin cererea.
Baftă!
la 06-07-2025 02:37 PM
Am inteles. Va multumesc !
la 06-07-2025 02:42 PM
Cu mare drag!
Baftă!
la 06-07-2025 03:17 PM
@ClaudiuGabriel2: SIMul cumpărat rămâne cumpărat și utilizat cu opțiunea activată pentru o lună. Doar portarea numărului se anulează.
la 09-07-2025 10:16 AM
Din pacate s-a facturat acum acel numar.Luna urmatoare banuiesc ca nu va mai trebui sa il platesc,nu ?
la 09-07-2025 10:31 AM
Ba da. Nu prea ai ce să faci.
la 09-07-2025 11:06 AM
Păi eu nu folosesc acel număr.De ce sa îl plătesc daca nu îl folosesc ?
la 09-07-2025 12:52 PM
Salutare!
Mergand pe premisa ca portarea este online (la distanta) si te incadrezi in cele 14 zile de renuntare, va trebui sa platesti perioada cat va fi activ sim-ul pana rezilierea isi face efectele (adica se inchide numarul temporar).
Daca nu folosesti numarul, asta nu inseamna ca serviciile nu sunt executate (Orange este obligat sa ofere, dar asta nu inseamna ca tu, clientul, esti obligat sa consumi). Eu am un numar care se afla in situatia asta (nefolosire), dar imi este mai ieftin sa-l platesc lunar decat sa-l inchid (ar insemna sa platesc reducerile primite atat la nivel de numar de telefon individual, cat si la nivel de numar de abonamente pe cont, la care se adauga perioada ramasa pentru care nu as mai beneficia pe viitor de reducerea de abonamente multiple pe acelasi cont).
Caz concret: ai nelimitat minute pe luna. Oare crezi ca le poti folosi pe toate? Exact, asa ziceam si eu...
Vezi cum te incadrezi cu perioada celor 14 zile (sau cate ai in contract) pentru razgandire. Totodata, vezi ca cererea de portare sa nu se finalizeze. Daca ajunge numarul in Orange si renunti la abonament... numarul se intoarce in reteaua de provenienta fara a mai avea titular si va intra in carantina fara a mai putea fi utilizat o perioada de timp (daca nu-l cere cineva la abonament cu numar preferential).
la 09-07-2025 11:13 AM
am citit aici un capitol din contractul aferent.
20-11-2025 11:27 AM - editat 20-11-2025 01:12 PM
wrong topic; imi cer scuze
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor