la 21-04-2023 01:35 PM - editat ultima oară la 21-04-2023 03:08 PM de DanielaH
O consultanta Orange mi-a modificat abonamentul adăugând 2 numere de telefon cu care eu nu am fost de acord, fiind întrebată dacă e contract pe 2ani aceasta a spus că oricând pot renunța fara penalități mă trezesc după o lună cu numerele băgate in abonamentul meu și cu perioada contractuala pe 24 de luni ... Asta e dezinformare. Deși am întrebat o de 3 ori plus specificația că nu vreau acele 2 numere să figureze pe abonament. Ce faceți fraților? Sunați oamenii și faceți oferte că sa reduceti costurile că mai apoi sa se trezească cu perioade contractuale cu care nu au fost de acord și va bateți joc efectiv de clienții noștrii...
la 21-04-2023 03:04 PM
Am rezolvat problema cu Orange , telefonic și foarte simplu. A fost o neînțelegere din partea mea din cauza faptului că o alta persoana a fost informată într-unul din Orange shop-uri din oraș cum că ar avea abonament pe 24 de luni fără sa fiu eu prezenta și am reacționat ca atare...
la 21-04-2023 01:57 PM
Aleoprea, bun venit in Comunitate!!!
Așa se încheie, standard, contractele, pe 24 de luni.
Poți denunța și anula aceste contracte, conform discuției telefonice, prin orice metoda de contact din www.orange.ro/contact
la 21-04-2023 02:40 PM
Salutare!
În ziua de astăzi, din păcate, există tot felul de oameni, deci trebuie mare atenție. Și nu e vorba doar despre operarorii de telefonie mobilă, ci în general.
Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact, în care să le explici cu subiect și predicat ce s-a întâmplat și sper să ți se anuleze contractele nedorite.
Baftă!
la 21-04-2023 03:07 PM
S-au anulat, ideea e că era un număr pe care îl reîncărcăm recurent, contractual pot renunța oricând la el și am renunțat. Însă persoanei I s-au comunicat alte informații în Orange shop fără să fie titular de abonament, informații despre plata despre modificări de abonament și a reacționat foarte urat... Eu știind ce am discutat cu operatorul mi s-au părut ireal ...ireal mi se pare cum un asistent vânzări din magazin oferă date personale fara că eu sa fiu prezenta
la 21-04-2023 03:04 PM
Am rezolvat problema cu Orange , telefonic și foarte simplu. A fost o neînțelegere din partea mea din cauza faptului că o alta persoana a fost informată într-unul din Orange shop-uri din oraș cum că ar avea abonament pe 24 de luni fără sa fiu eu prezenta și am reacționat ca atare...
la 21-04-2023 03:06 PM
Mă bucur că ai rezolvat repede.
Baftă!
la 21-04-2023 03:08 PM
@Aleoprea, mulțumim mult pentru feedback! Ne bucurăm că ai rezolvat. Totul e bine când se termină cu bine 😀.
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 21-04-2023 03:12 PM
Toată tevatura asta se putea rezolva foarte simplu, eu nefiind prezenta când s-au furnizat datele abonamentului și multe alte informații altei persoane s-a creat o neînțelegere de proporții...vă dați seama cum s-a simțit persoana in cauza când a auzit modificare de abonament, 24 de luni, telefon... M-am sunat...iar eu am reacționat, sunt date care nu trebuiau date fără sa fiu eu de fata.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor