anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce inseamna abonamente optiuni si daca se poate dezactiva?

Rentea86
Începător

Ce inseamna abonamente optiuni și dacă se poate dezactiva? Va multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca nu cumva sunt optiuni activate de tine, ele reprezina marirea de 1 euro/serviciu aplicata abonamentului tau.

Avem un topic similar aici.

Daca te afli in situatia descrisa in topicul de mai sus, din pacate nu se pot dezactiva. Dar poti incerca sa iei legatura cu un consultant folosind unul dintre mijloacele de contact de aici, pentru a se renunta la acea marire. Evident, nu e nicio garantie ca se va intampla lucrul asta. Dar e singura varianta prin care ai o sansa sa se intampla lucrul asta. Cealalta...este o eventuala portare la un alt operator.

Daca totusi sunt optiuni activate de tine, ar trebui sa se poata dezactiva fie din contul My Orange, fie, din nou, luand legatura cu un consultant prin mijloacele descrise mai sus.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca nu cumva sunt optiuni activate de tine, ele reprezina marirea de 1 euro/serviciu aplicata abonamentului tau.

Avem un topic similar aici.

Daca te afli in situatia descrisa in topicul de mai sus, din pacate nu se pot dezactiva. Dar poti incerca sa iei legatura cu un consultant folosind unul dintre mijloacele de contact de aici, pentru a se renunta la acea marire. Evident, nu e nicio garantie ca se va intampla lucrul asta. Dar e singura varianta prin care ai o sansa sa se intampla lucrul asta. Cealalta...este o eventuala portare la un alt operator.

Daca totusi sunt optiuni activate de tine, ar trebui sa se poata dezactiva fie din contul My Orange, fie, din nou, luand legatura cu un consultant prin mijloacele descrise mai sus.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Ca să fim mai preciși, reprezintă măriri succesive cu câte un euro. Eu am 2 astfel de "opțiuni" plus alte 2 care nu se văd de pe vremea Telekom, dar pe care le plătesc. Am ajuns ca la un abonament de 3 euro să plătesc aproape 40 lei.

 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poți face o sesizare scrisă din secțiunea Contact:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Acolo le spui toate aceste lucruri și vor trebui să îți dea un răspuns, mai ales că sesizările trimise din această secțiune au și număr de înregistrare în mod automat.

Baftă multă!