Posibil sa fie ceva erori de aplicatie. Mai sigur contacteaza Serviciul Clienti telefonic sau chat (www.orange.ro/contact). Teoretic ar fi trebuit macar cu 72 de ore sa se actualizeze. Conform https://www.orange.ro/help/cum-verific-detaliile-de-convorbiri-4
- detaliile de convorbiri pentru luna curentă sunt afişate cu o întarziere de 72 de ore şi au caracter informativ.
- informaţiile despre traficul de internet pe mobil sunt afişate doar după emiterea facturii.
Revino pe topic daca se schimba ceva in statusul problemei tale.
În acest moment, pentru o parte din clienți, există niște probleme la vizualizarea și descărcarea detaliilor de convorbiri din My Orange.
Mai avem o întrebare similară aici https://comunitate.orange.ro/questions/2462320-probleme-detalii-convorbiri-my-orange
Vă vom anunța și noi pe topicul respectiv când vom avea confirmarea că s-a remediat.
Mulțumim pentru înțelegere.
Nu afiseaza nici o informatie (probabil nu doar o parte dintre clienti), indiferent de client (abonament sau prepay), indiferent de perioada, indiferent ca e desktop sau aplicatie mobila. Pe scurt s-a taiat... craca, pana la remediere. Deci stand by.
Da, par să fie ceva probleme, pentru că nici la mine nu merge deloc să pot vedea aceste detalii ale convorbirilor. Am încercat pe laptop acum și nimic.