anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

reziliere contract

sorin1820
Începător

 

La inceputul lunii curente am fost sunata de o operatoare orange care mi-a adus la cunostinta faptul ca se termina perioada contractuala si intrucat acest tip de abonament nu mai exista, voi fi nevoita sa fac un abonament mai scump.
Am precizat ca nu sunt de acord cu scumpirea abonamentului intrucat traficul pe acest abonament, pe care nici macar internet nu folosesc, nu se justifica.
Operatoarea a spus ca va reveni a doua zi si intrucat nu am mai fost contactata, a treia zi am mers la o alta retea si am portat numarul.
Cand a revenit operatoarea i-am comunicat ca deoarece nu  doream sa platesc un abonament mai scump am procedat la portarea numarului.
surpriza a fost cind am primit o factura de 466,11 lei reprezentind despagubiri in caz de incetare inainte de expirarea perioadei minime.
modul de calcul: 34,11 valoare lunara abonament, 3,36 euro reducere X 23 luni despagubiri = 392,26 fara tva.
Arat faptul ca eu nu detineam contractul, deoarece prelungirea se facea intotdeauna telefonic, si nu cunosteam data exacta a duratei acestuia, dar nici operatoarea nu a precizat ca de fapt mai este o luna din contract, pentru ca daca stiam nu efectuam portarea, si asa cum am facut cu constiiciozitate timp de atatia ani, imi plateam in continuare abonamentul pana la expirarea contractului. totodata i-am precizat operatoarei ca nu sint de acord cu scumpirea abonamentului.
este corecta aceasta formula de calcul?
ce sfaturi imi dati?
 
2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

 

Salutare!

Depinde ce oferte ai avut anterior. Din păcate, neinformarea poate duce și la astfel de situații. Ai in My Orange ultimele contracte și perioada contractuală. Nu știu ce să zic in acest caz, dar dacă nu plătești, este posibil să te dea la firmele de recuperatori.

Sigur, alegerea îți aparține!

Baftă

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Din păcate, te-ai cam grăbit cu portarea din lipsa de informații. Contractele nu expiră, ci au o perioadă minimă. 

Formula de calcul ar fi: toate reducerile lunare înmulțite cu numărul de luni de la începutul contractului până la portare, la care se adaugă eventualele rate ramase. 

Cum ai făcut portarea? Telefonic, online sau la un magazin al noului operator? Dacă ai făcut-o la distanță (telefonic sau online) și te afli în cele 14 zile, ai putea cere anularea contractului și revenirea la Orange, dar nu știu care vor fi pașii de întoarcere și ar fi bine să discuți cu un operator Orange dacă vrei să te întorci.

Legat de penalizări, în cazul în care nu se mai poate face nimic, cam ești bun de plată. Nu vreau să-ți dau speranțe false, dar încearcă sa pui cap la cap ce ai făcut pana acum și ce anume vrei să faci în continuare.