la 22-10-2024 07:02 PM
22-10-2024 07:25 PM - editat 22-10-2024 07:25 PM
Salutare!
Depinde ce oferte ai avut anterior. Din păcate, neinformarea poate duce și la astfel de situații. Ai in My Orange ultimele contracte și perioada contractuală. Nu știu ce să zic in acest caz, dar dacă nu plătești, este posibil să te dea la firmele de recuperatori.
Sigur, alegerea îți aparține!
Baftă
la 22-10-2024 07:56 PM
Salutare!
Din păcate, te-ai cam grăbit cu portarea din lipsa de informații. Contractele nu expiră, ci au o perioadă minimă.
Formula de calcul ar fi: toate reducerile lunare înmulțite cu numărul de luni de la începutul contractului până la portare, la care se adaugă eventualele rate ramase.
Cum ai făcut portarea? Telefonic, online sau la un magazin al noului operator? Dacă ai făcut-o la distanță (telefonic sau online) și te afli în cele 14 zile, ai putea cere anularea contractului și revenirea la Orange, dar nu știu care vor fi pașii de întoarcere și ar fi bine să discuți cu un operator Orange dacă vrei să te întorci.
Legat de penalizări, în cazul în care nu se mai poate face nimic, cam ești bun de plată. Nu vreau să-ți dau speranțe false, dar încearcă sa pui cap la cap ce ai făcut pana acum și ce anume vrei să faci în continuare.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor