@Vladimir_1 Bugetul de marketing al Orange Romania se duce carte blogarasii se serviciu precum: Buhnici, nwradu, Victor Kapra si daca urmaresti cu atentie activitatea anumitor utilizatori din comunitate o sa mai identifici cativa chiar aici.
Din ce bani crezi tu ca si-a facut Buhnici vila inteligenta si conduce Tesla? Evident ca din acele "review-uri" de 2 lei vechi, review-uri pentru care este platit, pe sub masa, si in care absolut tot ce testeaza ei este minunat, este inovator, este exceptional, este grozav, este cel mai cel.
Ai vazut un blogaras de proximitate sa dea de pamant si sa mature pe jos cu un produs testat de ei? Evident ca nu, ca doar sunt platiti sa ridice in slavi. Daca un asemena omulet primeste la test un colac de WC, o sa afirme faptul ca este ceva exceptional, nemaivazut, ca Orange aduce inovatia pe acest segment si ca acel colac de WC i-a lasat masca.
Un alt exemplu: Campaniile Smart Tester! Absolut de fiecare data aceaasi utilizatori primesc telefoane la test. La absolut fiecare campanie demarata, utilizatorii care primesc telefon la test sunt aceeasi. Adica aceeasi omuleti lor de incredere care in orice moment sun pregatiti sa ridica in slavi, sa inchine ode si asanale, sa pupe in 3 litere operatorul.
Noi, cei care avem cate 3 abonamente + 2 reincarcari prepay, si am cotizat lunar timp cca 20 de ani in conturile operatorului, terbuie sa ne milogim, sa ne tiganim si sa ne injosim pentru 500 puncte OTY in momentul in care dorim o repozitionare de abonament.