anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Recompense fidelitate

Vladimir_1
Începător
Am abonament la Orange neîntrerupt de peste 20 (douazeci) de ani, de pe vremea fostului Dialog. Când am împlinit 20 de ani de abonament nu am primit nici măcar un mesaj de mulțumire pentru fidelitate. Se pare că abonații fideli nu intra în aria de interes a strategiilor de marketing dezvoltate de companie. Orange nu răsplătește fidelitatea și loialitatea abonaților? Să mai aștept până când fac 25 de ani în rețea?
1 Soluţie acceptată‚

FaraUnID
Campion certificat
@Vladimir_1 De ceva timp pentru Orange Romania notiunea de fidelitatea si recompensare a clientilor fideli a devenit fix sula (N.B. - Sula este o unealtă folosită de cizmari și de cojocari formată dintr-un ac lung și gros de oțel, drept sau curb, fixat într-un mâner, cu care se găurește pielea, talpa etc. spre a putea petrece acul sau ața prin ele). Si fix pe segementul acesta - a abonatilor cu peste 15 ani vechime - a pierdut Orange Romania cei mai multi clienti. Pentru acei abonati au fost tratati in bataie de joc de catre departamentul de retentie in momentul in care au incercat o renegociere de abonament / abonamente si au plecat cu senzatia ca au fost nimic altceva decat vaci de mult pentru companie. Macar la cifre din astea rotunde 5 - 10 - 15 - 20 de ani vechime de abonament puteau sa ofere cate un voucher cu vechime substantiala in magazinul online sau un pachet de puncte Thank You fara a fi nevoie de modificare sau prelungire de abonament. Ceva de genul: - 5 ani vechime in retea ---> 500 puncte Thank You; - 10 ani vechime in retea ---> 1000 puncte Thank You; - 15 ani vechime in retea ---> 1500 puncte Thank You; - 20 ani vechime in retea ---> 2000 puncte Thank You; In perioada diALOg se trimiteau felicitari personalizate la adresa de corespondenta in perioada sarbatorilor de iarna si a sarbatorilor de Paste. Cel putin eu asa primeam! OFF TOPIC - In momentul in care am implinit 18 ani, am primit o scrisoare personalizata si semnata de Presedintele Romaniai din acea perioada, Emil Constantinescu. Poate pentru multi acest gest nu insemna mare lucru, dar pentru un copil de 18 ani care primeste o scrisoare insotita de mesaje de felicitare si de La Multi Ani, de la presedintele tarii poate insemna totul. Sunt acele mici detalii, poate pentru unii nesemnificative, dare fac diferenta si care cantaresc enorm, in relatia client - furnizor de servicii!

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

Razvan
#StarMember
M-ai făcut să râd, cine vrei să te felicite? Dna manager Liudmila Climoc? Nicio companie telecom nu trimite mesaje de felicitare la abonați 😄

FLo1
#StarMember
@Vladimir_1: Bun venit in Comunitate. Recompensele permanente si periodice le gasesti in contul tau din MyOrange, la sectiunea "Beneficii" a numarului de abonament. Sa inteleg ca nu stiai de ele sau ca nu sunt suficiente? Pentru modificarea radicala a abonamentului ai varianta offline (intr-un OrangeShop) sau online (email, apel la 300, chat Djingo din pagina www.orange.ro).

Vio73
#StarMember
Salutare! Și eu am ca abonat vreo 21 și pe prepay încă vreo 2 ( înainte de a fi abonat), dar nu am așteptat să primesc felicitări pentru așa ceva. Primesc în schimb de ziua de naștere și de cea onomastică, împreună cu mici bonusuri. Totodată, se primesc și bonuri de vechime sub formă de GB ( internet), pentru fiecare an petrecut în rețea. Sigur, nu e ceea ce ne așteptăm să fie, dar e un mod de a ne mulțumi pentru vechimea în rețea și fidelitate.

FaraUnID
Campion certificat
@Vladimir_1 De ceva timp pentru Orange Romania notiunea de fidelitatea si recompensare a clientilor fideli a devenit fix sula (N.B. - Sula este o unealtă folosită de cizmari și de cojocari formată dintr-un ac lung și gros de oțel, drept sau curb, fixat într-un mâner, cu care se găurește pielea, talpa etc. spre a putea petrece acul sau ața prin ele). Si fix pe segementul acesta - a abonatilor cu peste 15 ani vechime - a pierdut Orange Romania cei mai multi clienti. Pentru acei abonati au fost tratati in bataie de joc de catre departamentul de retentie in momentul in care au incercat o renegociere de abonament / abonamente si au plecat cu senzatia ca au fost nimic altceva decat vaci de mult pentru companie. Macar la cifre din astea rotunde 5 - 10 - 15 - 20 de ani vechime de abonament puteau sa ofere cate un voucher cu vechime substantiala in magazinul online sau un pachet de puncte Thank You fara a fi nevoie de modificare sau prelungire de abonament. Ceva de genul: - 5 ani vechime in retea ---> 500 puncte Thank You; - 10 ani vechime in retea ---> 1000 puncte Thank You; - 15 ani vechime in retea ---> 1500 puncte Thank You; - 20 ani vechime in retea ---> 2000 puncte Thank You; In perioada diALOg se trimiteau felicitari personalizate la adresa de corespondenta in perioada sarbatorilor de iarna si a sarbatorilor de Paste. Cel putin eu asa primeam! OFF TOPIC - In momentul in care am implinit 18 ani, am primit o scrisoare personalizata si semnata de Presedintele Romaniai din acea perioada, Emil Constantinescu. Poate pentru multi acest gest nu insemna mare lucru, dar pentru un copil de 18 ani care primeste o scrisoare insotita de mesaje de felicitare si de La Multi Ani, de la presedintele tarii poate insemna totul. Sunt acele mici detalii, poate pentru unii nesemnificative, dare fac diferenta si care cantaresc enorm, in relatia client - furnizor de servicii!

Vladimir_1
Începător
Apreciez și sunt de acord cu răspunsul tau FaraUnID. Potrivit lui Jeffrey Gitomer, cunoscut trainer de business din SUA, "Satisfacția clienților este inutilă. Loialitatea lor este, însă, neprețuită”. Importanța fidelizării clienților, conștientizată de companii și antreprenori este evidențiată de exemplul banal al cardului de fidelitate care este oferit atât de hipermarketuri dar și de magazine mici de cartier, farmacii, frizerii etc. Este totuși dificil de înțeles de ce Orange, care se presupune că dispune de un buget de marketing considerabil, tratează cu dispreț, firimituri inutile și dezlânat loialitatea clienților. Un simplu mesaj de felicitare nu costă mai nimic, dar poate aduce beneficii importante. Ai perfectă dreptate, sunt acele detalii mici care fac diferența, neînțelese într-o lume în care Google și postările din rețelele sociale încep să țină loc de cultură generală. Da, și eu am primit felicitări de la Dialog și mai primesc și azi de la alte companii cu care relaționez.

FLo1
#StarMember
@Vladimir_1: "Fidelizarea clientilor prin card de fidelitate" exista si la Orange. Se cheama Orange Money. Unii il vad extraordinar, pentru mine e o fasaiala, iar pentru Orange e inca o forma de a se imprumuta cu lichiditati de la clienti. Dar, cum e si normal, fiecare vede partea de pahar care o considera convenabila intereselor proprii. Pe de alta parte, "loialitatea" aduce clienti suplimentari, pe cand "fidelitatea" doar ii mentine pe cei actuali. E ca o comparatie intre "albine lucratoare vs. trantori".Dar intre toate, exista necenzurata "libertatea de alegere".

FaraUnID
Campion certificat
@Vladimir_1 Bugetul de marketing al Orange Romania se duce carte blogarasii se serviciu precum: Buhnici, nwradu, Victor Kapra si daca urmaresti cu atentie activitatea anumitor utilizatori din comunitate o sa mai identifici cativa chiar aici. Din ce bani crezi tu ca si-a facut Buhnici vila inteligenta si conduce Tesla? Evident ca din acele "review-uri" de 2 lei vechi, review-uri pentru care este platit, pe sub masa, si in care absolut tot ce testeaza ei este minunat, este inovator, este exceptional, este grozav, este cel mai cel. Ai vazut un blogaras de proximitate sa dea de pamant si sa mature pe jos cu un produs testat de ei? Evident ca nu, ca doar sunt platiti sa ridice in slavi. Daca un asemena omulet primeste la test un colac de WC, o sa afirme faptul ca este ceva exceptional, nemaivazut, ca Orange aduce inovatia pe acest segment si ca acel colac de WC i-a lasat masca. Un alt exemplu: Campaniile Smart Tester! Absolut de fiecare data aceaasi utilizatori primesc telefoane la test. La absolut fiecare campanie demarata, utilizatorii care primesc telefon la test sunt aceeasi. Adica aceeasi omuleti lor de incredere care in orice moment sun pregatiti sa ridica in slavi, sa inchine ode si asanale, sa pupe in 3 litere operatorul. Noi, cei care avem cate 3 abonamente + 2 reincarcari prepay, si am cotizat lunar timp cca 20 de ani in conturile operatorului, terbuie sa ne milogim, sa ne tiganim si sa ne injosim pentru 500 puncte OTY in momentul in care dorim o repozitionare de abonament.

Mymy
Junior entuziast
Scrie și tu mai pe scurt: merită să ai abonament Orange!

GabiB
Junior
cred ca e mai rentabil o cartela :))) Nu cred ca doar la Orange e problema asta cred ca peste tot, e goana dupa clienti noi dar uita de cei care le-au fost fideli multi ani.

Roxy_3
Explorator entuziast
Eu am 15 ani si fel nu ma băgat nimeni in seamă. Oare sa astept si eu 20 ani?

Nu

am eu peste 20 si aceeasi problema.. nimic de oferit

Folosesti o retea pentru ceea ce-ti ofera, nu doar pentru un singur lucru. In principiu, folosesti un serviciu pentru:

  • (o sa sune ciudat, dar...) satisfacerea nevoilor pentru care ai ales acel serviciu.
  • multiplele utilizari pe care le poti face prin acel serviciu
  • simplitatea platilor
  • comunicarea cu prestatorul
  • si multe altele

Am scris aici in comunitate (Orange a facut 25 de ani de operatiuni) si, desi este ofera (poate) cele mai bune bonificatii catre abonati, as vrea sa iti arat o comparatie in aceste 5 luni (comparati cu ultimii 5 ani de Orange)

  • semnalul: acasa (bloc nou) semnalu Digi este singurul care are 3-4 linii (Orange si Vodafone se zbat pe la 2), chiar daca vitezele Orange si Vodafone sunt simtitor superioare
  • fidelizarea: Digi, practic, nu are niciun fel de fidelizare (4 luni la jumatate de pret pentru un contract de 24 de luni...), pe cand Orange chiar ofera: puncte (la minim 6E) si internet (la minim 5E) reincarcare cu plata la factura, puncte la utilizarea cardului Orange Money, acces la Orange TV Go cu ORICE abonament mobil (daca nu ai cine stie ce pretentii, e ce trebuie). Facusem un calcul empiric pentru puncte: daca ia merge pe utilizarea maxima (3 reincarcari de minim 6E, 50 de tranzactii cu Orange Money si plata facturii la termen, ai ajunge la 111 puncte lunar la un abonament de 6E. Daca vrei sa-ti cumperi un telefon la doi ani, calculul ar fi: 24 luni x 111 puncte = 2664 (x 0.1E/punct = 266,40E) . Daca achizitionezi online aparatul, calculul devine 3 x 266.40E = 799.20E. Conform regulamentului, poti folosi doar echivalentul a 500E o data (adica "juma de IPhone"). Nimeni nu ofera asa ceva.
  • relatii clienti (inclusiv comunitatea): depinde de fiecare. Atat Digi, cat si Orange mi se par indeajuns de bune (au fost colegi de comunitate care s-au plans de calitatea celor din Call Center (care este externalizat la Orange), dar n-am nimerit pe nimeni sa-mi inchida telefonul in nas (au fost cazuri semnalate) sau sa ma ia peste picior. Am prins (cred ca vreo doi operatori) care nu stiau chiar asa bine oferta Orange, dar s-a rezolvat in maxim 30 de secunde fara niciun fel de problema (ori erau invatacei, ori usor neatenti). Nu m-a deranjat atat timp cat rezultatul final era in parametrii agreati.
  • ca bile (cel putin gri):
    • desi Vodafone a inceput sa introduca in contracte un "coeficient anual de inflatie", am o problema cand, la jumatatea contractului, se opereaza majorari, cu atat mai mult cu cat in oferta publica sunt abonamente mai ieftine (de cat ar ajunge abonamentul majorat) si cu mai multe resurse.  Asta a fost motivul meu prin care am taxat Orange. Atata timp cat folosesc (cu obraz) reteaua si respect contractul, mi se pare normal sa fie si viceversa.
    • nu prea sunt de acord cu ofertele pe jumatate de picior de plecare. Cand am portat, sistemul (nu stiu daca inteligenta artificiala sau programarea) mi-a schimbat abonamentele (avam 3 la numar cu 2x6E si 1x8E) in abonamente de 4E fiecare, dar cu roaming taiat. Cu o zi inainte de finalizarea portarii mele, aproape ca am plecat spre Sofia (Bulgaria) in interes de firma. Iti dai seama ce frumos ar fi fost sa nu pot vorbi la telefon sau sa raman cu navigatia in pom ca nu aveam harti offline... Ca fapt divers, numarul meu de serviciu este folosit mai mult pentru apeluri (90%) si convorbiri de grup (grupul firmei) si a fost negociat la 2E fara roaming (asta ca sa-ti faci o idee ce s-ar fi intamplat daca as fi plecat)
    • Orange nu ofera firmei care se ocupa de serviciul clienti informatii despre consumul clientului pe care il fidelizeaza. Mi se propusese acum vreo 3 ani un abonament dar, cand am explicat ca nu consum nici macar 10% din internet, nu au putut sa-mi faca o contra-oferta care sa se integreze in consumul meu specific (o lipsa pe care trec cu vederea intrucat cer direct ce vreau, nu astept sa ma intrebe sau spun direct: vreau X, Y si Z in parametrii cutare. Daca nu mi se ofera, sansele sa accept sunt aproape de 0). Si da, am refuzat vreo 5-6 oferte de servicii fixe intrucat fibra s-a lasat asteptata la mine acasa.

Ce am relatat este strict experienta mea directa (desi, mama a fost, pana in 2020, client Orange aproape 20 de ani, exclusiv abonat, si mai am si de acolo, ca privitor, o oare care experienta).

Totusi, poti cere. Eu am cerut intotdeauna, nu am asteptat sa fiu sunat. Important este stii ce vrei, fara balacareli, fonfleuri si idei crete nerealizabile (sa zicem un Samsung Galaxy Fold 5 la pret de Nokia 3310 si abonament nelimitat gratuit 12 luni, apoi 1E lunar).