anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire abonament abuziva

user_17770970
Începător

Buna ziua.

Am fost sunat de la cei de la Orange pentru modificări de abonament. Mă trezesc că o vrut să  prelungească toate abonamente cu 24 de luni+ puncte pentru un telefon de max 200 de lei. Adică hai să fim serioși, nimeni nu ar fi de acord cu așa ceva. Sun la serviciu clienți să anuleze. O anulat dar pe numărul principal îmi apare care o prelungit pe 2 ani . Sun ... Nu se rezolva nimic, că am primit telefon etc.. menționez că nu am acceptat telefonul și nu am nicio un contract semnat care să prelungească încă 2 ani.  In contul Orange apare contractulul ca și arhivat și nesemnat. Ei se comportă de parcă a-și avea un contract semnat cu ei.. cu sunatul la serviciu clienți nu am rezolvat nimic că se scot că nu ei au făcut bla bla..  In cazul de genul..ce e de făcut?

3 Răspunsuri 3

delfinas
#StarMember

Dacă crezi că ai totuși contractul prelungit și nu ți-l dorești, ai 14 zile la dispoziție să îl anulezi, sunând la 300 sau folosind una din metodele de contact: www.orange.ro/contact

Faza la mine e că am 5 abonamente in total. La 4  nu s-a schimbat nimic iar la al 5 o rămas prelungirea.... E o situație interesanta. In fine, sper că sesizarea făcută din nou să rezolve ceva. Am mers pe încredere, se pare că nu funcționează cu orange 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Din punctul meu de vedere, problemele de abonament se rezolva foarte simplu: nu-ti mai faci abonament (decat daca nu ai alta solutie). Nu ai abonament, nu ai niciun stress.

Eu as vrea foarte mult ca toate serviciile sa existe si sub forma de prepay. Toate. Probabil as fi primul care le va trece pe prepay. Pentru ca nu e ok ce se intampla. Toata lumea se plange de ele. Ba ca le-a fost adaugat un abonament pe care nu-l voiau. Ba ca au cerut sa nu se prelungeasca, si s-a prelungit. Ba ca le-a fost marit abonamentul si notificarea a fost facuta undeva pe factura unde de obicei nu se uita nimeni. Ba ca au cerut rezilierea si dupa mai mult de 30 de zile, inca sunt abonati (pentru ca binenteles ca da; doar e in interesul firmei sa mearga abonamentul in continuare!). Deci da, eu personal nu recomand aboanmentele (in general, nu doar la Orange), daca lucrul asta poate fi evitat.

La abonament, nu esti client, esti sclav pe plantatie. Nu poti sa pleci cand vrei tu. Pleci cand te lasa. Si eventual te si taxeaza pentru asta. Esti batjocorit pe banii tai. Si asta se vede si in felul in care ti se solutioneaza (sau nu) problemele, si in felul in care esti tratat cand suni sa rezolvi o problema. Cand e vorba de luat, se ia instant. Cand e vorba de oferit suport, sau modificat ceva ce nu e in interestul firmei, "va rugam asteptati" sau "va sunam noi". De ce ar vrea cineva, oricine, asa ceva?

Client Orange