la 14-02-2023 09:09 PM
Salutare,
Am facut comanda online pentru un abonament pe persoana juridica, intre timp mi-a ajuns si cartela fizica.
Cartela nu s-a activat nici dupa 5 ore, iar in contul din my orange nu apare acest numar si nici nu existe posibilitatea de a activa nr.
Ce pot face?
Multumesc!
la 14-02-2023 09:24 PM
Iar nr. nou nu apare in contul de myorange.
la 14-02-2023 09:32 PM
@additio: Bun venit în Comunitate. Răbdare. Oricum abonamentul începe de la activarea acestuia, nu de la semnare, iar ceva spre 7-8 zile poate dura. Succes.
la 14-02-2023 09:58 PM
Salutare!
Probabil că vor mai trece câteva zile până la activare. Dacă nu se activează în 3-4 zile, suni la 300 sau 0374300300 și ceri să fie activat.
Succes!
la 15-02-2023 07:22 AM
Salut!
Administratorul de cont si agentul Orange desemnat nu comunica intre ei? La PJ pasii sunt putin mai complicati decat la PF.
la 17-02-2023 10:51 AM
@additio, s-a rezolvat situația? A fost activat numărul nou?
la 25-02-2023 10:54 PM
Nu s-a activat nici pana azi.
la 27-02-2023 09:14 AM
Salut! Ai încercat activarea SIM-ului într-un magazin Orange?
la 27-02-2023 01:32 PM
Voi incerca azi, intr-un magazin Orange si revin. Multumesc!
la 09-03-2023 02:47 PM
S-a rezolvat intr-un final, am sunat pana am reusit sa activeze cartela (dupa 4 chat-uri si 3 telefoane).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor