la 20-11-2025 02:43 PM - editat ultima oară la 20-11-2025 04:21 PM de delfinas
Am vrut sa platesc factura mamei mele si am tastat numarul gresit, platind astfel (cred) pentru alt abonat.
Ce se poate face in acest caz pentru a redirectiona suma respectiva catre cine trebuie? Mentionez ca au trecut mai mult de 14 zile, dar nu s a implinit o luna de la momentul platii.
la 20-11-2025 03:07 PM
Salutare!
Trebuie să le scrii lor din aplicația My Orange-Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo și ceri tot transfer operator.
Succes!
la 20-11-2025 03:07 PM
Salutare!
Trebuie să le scrii lor din aplicația My Orange-Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo și ceri tot transfer operator.
Succes!
la 25-11-2025 10:33 AM
@Victtoriias, s-a rezolvat situația cu plata greșită?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor