Păcăleală Orange de zile mari - facturare dubla si mai multe abonamente
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
08-01-2025
06:47 PM
- editat ultima oară la
05-02-2025
12:35 PM
de
MihaelaA
Povestea mea e așa: vroiam să cumpăr telefon ca na la cel vechi nu mai merge butonul , nu merg aplicațiile bancare, un pic spart etc și mă pun pe treabă ca de sunt client de peste 20 de ani la Orange și plătesc de toate fără să primesc mare lucru și fără să cârtesc.
pasul 1 sun și sun și iar sun și cică nu mă încadrez ca mi a renoit contractul recent de la ei prin telefon deși mi au spus ca dacă vreau telefon oricând se poate doar să prelungesc ca e foarte avantajos dar sincer nu a fost ,dar na am trecut cu vederea, nu am timp să mai reclam și am lăsat așa.
2. Merg în magazin și aici s a rupt firul. Da se poate cum să nu .și plătiți abonament extrem de ieftin , mai ieftin decât acum și uita așa m am trezit cu un abonament mai mult decât dublu pe lângă rata la telefon plus încă 5 abonamente de telefonie plus renoire contract internet televiziune etc tot ce se putea reînoi deși nu aveam nevoie 7 cartele de telefonie 2 prepay și 5 abonamente, reinstalare televiziune etc cu tot tacâmul și o rată mai mare decât la mașină .Mi s a sus ca voi plăti pe lună o sumă cu tot cu rata și m am trezit cu dublu.
stau și mă gândesc cu ce am greșit ca am avut încredere în Orange dar de fiecare dată fără excepție sunt păcălită. Chiar așa de disperați.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-01-2025 06:53 PM
Mi am făcut treaba acum să umblu pe la ANPC ,să sun și să fac reclamații ca de tot nu aveam treabă.destula .Consider ca ar trebui amendați pentru practici mincinoasă.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
08-01-2025 07:20 PM - editat 08-01-2025 08:05 PM
Salutare!
Nu înțeleg cum să ți se facă încă 5 abonamente și să nu observi? Unde ai pățit asta?
Ai reclamat acest aspect din secțiunea Contact ? Dacă nu ai făcut-o, te sfătuiesc s-o faci , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Acolo povestești toate aceste aspecte. Sincer, repet, nu înțeleg cum să ți se facă atâtea abonamente și să nu vezi la fața locului!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 06:17 PM
Au zis ca în felul acesta îmi asigura un preț mai bun și e oferta. E o practica mai noua la Orange. Plus facturarea dubla a abonamentului de televiziune și internet pe factura.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-01-2025 07:27 PM
Buna @Anitza53
Subscriu si eu la ce a zis Vio. Mi se pare putin ireal sa nu stii ce semnezi sau sa nu intelegi/fii atenta la faptul ca vei semna pentru un numar asa de mare de abonamente reinoite.
In toata istoria prezentata de tine, poate ar fi fost util sa fii atenta la ceea ce semnezi, si daca aveai dubii, sa nu semnezi/accepti telefonic.
Seara faina!🌙
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 06:19 PM
Și mie mi se pare ireal sa nu semnez și sa mi se ia semnătura printr-un cod. Efectiv prin nu știu ce metoda e semnat electronic contractul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
08-01-2025 07:34 PM - editat 08-01-2025 07:36 PM
Buna,
Primirea a 7 sim-uri nu va ridicat nici un semn de întrebare?
Ceva nu se leagă în această situație prezentată.
Atât timp cât ați semnat un contract într-un magazin fizic aveați și posibilitatea de-al citi.
Este posibil sa fi omis câteva detalii/informații.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 06:22 PM
Din punctul lor de vedere eu trebuia sa beneficiez de o oferta super family prin care ajungeam sa plătesc mai puțin decât aveam inițial.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-01-2025 01:12 AM
Ai contractul ! ai citit !? ai semnat ? acum plateste ! data viitoare citeste ce semnezi !
poti sa o ei ca pe o gluma ce am scris - dar este crudul adevar din pacate pentru tine- si nu esti singurul client care nu citeste ce semneaza.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-01-2025 05:42 AM
Ce vina are Orange ca tu ai semnat ca primarul? Orice contract trebuie citit înainte de a fi semnat.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-01-2025 10:32 AM
Foarte interesanta logica. Deci faptul ca un angajat Orange a bagat unui client pe gat nspe abonamente folosind practici neloiale de vanzare si abuz de incredere - este ok, nu e nici o problema.
Intotdeauna clientul e de vina ca nu citeste contractul... Va zic eu ce se intampla cand citesti contractul:
- Se incep presiunile din partea consultantului de vanzari, iar in cazul meu am descoperit cateva luni mai tarziu ca optiunile mele alese referitor la GDPR nu au fost respectate, desi in contract am bifat altceva.
- Se lasa cu scandal (experienta unor cunoscuti), iar consultantul nu vrea sa recunoasca ca a bagat pe gat extra abonamente. Rezultatul e acelasi - pleci din magazin fara nici un abonament si cu nervii facuti varza.
Problema e in target-uri de vanzari greu de atins si angajati fara pic de scrupule, iar managementul e uneori complice.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
09-01-2025 10:43 AM - editat 09-01-2025 10:44 AM
Nici angajatul nu e un sfânt dar dacă clientul ar fi și el atent nu ar mai fi păcălit.
Orange are practica asta de mulți ani și se bazează fix pe faptul ca clientul nu e atent

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-01-2025 11:18 AM
De peste 12 ani eu cumpar din magazinul online telefoane in rate si eventual avans - tot de acolo imi selectez si abonamentul - DE CE NU FACETI TOTI LA FEL ? (stiu multi nu stiu sa deschida un calaculator cu windows )
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 06:15 PM
Nici măcar nu am semnat. Am primit un cod pe telefon mi au zis sa îl dau și acum constat ca plătesc și 2 abonamente de televiziune unul esențial și altul premium la aceasi locație în același timp.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 06:26 PM
Nu am semnat. S a semnat cu cod. Oferta a fost a lor și ce mi au prezentat nu corespunde cu ce plătesc. Plătesc la aceasi adresa 2 contracte de televiziune și internet. Facturare dubla pe perioada 20.12-05.01 plus 5 abonamente de telefonie plus încă 3 din care 2 sunt inutilizabile. Pe principiul hai pe cine mai păcălim cu un telefon îți baga pe gat tot ce pot doar sa și ia primele și banii.
