anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cesiune probleme

Badoi13
Vizitator

Bună seara, ieri prietena mea a cesionat un abonament de pe numele alt cuiva pe numele ei. Problema este următoare în timpul cesionari casierița nu a întrebat-o dacă vrea să își păstreze aceeași ofertă (smart plus 30) sau dacă vrea să treacă la una mai mică ea selectând automat oferta actuală. Prietena mea nu dorește această ofertă și casierița ne-a spus ca numai poate face nimic în privința aceasta. Tot odată ne-a spus și ca oricum nu putea schimba oferta înainte de cesionare 

Putem rezolva cumva? Oferta este mult prea exagerată pentru nevoile ei.

1 Răspuns 1

delfinas
#StarMember

Badoi, bun venit in Comunitate!!!

Care era scopul cesionarii daca nu se dorea si trasferul actualului plan tarifar/abonament? Trebuia sa spuneti de la inceput ca vreti si un alt plan tarifar. Probabil ca vi se spunea ca nu se poate face cesionarea in acele conditii. Acum nu stiu daca se mai poate face ceva, in primele 24 de ore s-ar fi putut anula contractul.