anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange mareste abonamentele din nou - 2022

Anonim
Neaplicabil

Orange s-a trezit ca e cazul sa mareasca tarifele din nou pentru clientii sai, inclusiv celor aflati in perioada contractuala, cum sunt si eu. Este prima oara cand patesc asa ceva din partea ORO si vad ca preluati tot mai mult din ''comportamentul'' mizerabil al Telekomului, ex Romtelecom.

 

Ca au crescut taxele si alte cheltuieli inteleg, dar voi intelegeti ca salariile clientilor nu au crescut? Si de ce intotdeauna se scumpesc doar abonamentele celor care deja sunt clienti, in timp ce ofertele de pe site raman la fel? Acelea nu sunt impactate de scumpiri? Sau le veti mari abonamentele dupa ce momiti clientii?

De ce trimiteti un simplu mesaj de modificare al tarifelor pe facturi, in jos paginii, fara notificari in prealabil care sa indice clar ce urmeaza sa faceti? Nu e legal!

Eu sper sa treaca cat mai multi in continuare la Digi Mobil, chit ca performantele nu sunt aceleasi, sunt singurii din tara care sunt mereu corecti si onesti cu clientii lor, care nu maresc tarifele dupa cum le taie capul si care nu vin cu vrajeli corporatiste.

Mai ales partea bolduita as vrea sa vad daca are cineva energia si onestitatea sa-mi raspunda, din cadrul Orange. Sa raspunda inteligentii care iau deciziile astea.

Nu o sa imi mai pierd timpul pe gratis sa mai postez pe aici pentru ca nu meritati. Nici voi, nici alte companii. Timpul inseamna bani.

 

78 Răspunsuri 78

@Flavius4566: Dacă decizia te avantajează, atunci excelent. De când cu "dispariția" faxului, chiar și telefonul fix este de prisos. Dar bineînțeles, să n-ai surprize neplăcute cu semnalul în zona de domiciliu, altfel un telefon fix are un rol bine definit. Totuși, acum fiind pe fibră e altceva, însă cu ani în urmă când am reziliat și eu, telefonia fixă era tot cu SIM, ca telefonul mobil. Spor și numai bine.

Păi nu mai este criză acum?

noi_plecam
Junior entuziast

3 abonamente mobil la digi. Cost total 33 lei. 

BSRN
Junior

Buna!Si exista posibilitatea de a Închide abonamentele chiar in perioada contractuala,eu așa am înțeles.

FLo1
#StarMember

@BSRN: Bineînțeles, pentru că orice modificări contractuale permit rezilierea contractului în cazul neacceptării acestora de către cele două părți semnatare.

Deocamdată nu am primit mesaj dar dacă e așa pierd 3 abonamente plus tv și net

In cazul meu 5 euro ar fi marirea

FLo1
#StarMember

@BSRN: Atât timp cât există alternativă, iar ceea ce ai nevoie ca resurse/ofertă este acoperitor, atunci nimic nu este pierdut, cu excepția banilor plătiți în plus pe aceleași servicii.

FLo1
#StarMember

@BSRN: Eu am mai spus-o aici în Comunitate: Atât timp cât nu sunt îmbunătățiri ale rețelei și nu sunt servicii în plus adăugate la un abonament, doar prin pomparea cuantumului de resurse (pe care nu le cer și nu am nevoie)  NU SE JUSTIFICĂ (față de client) MAJORAREA cerută de ORANGE și necesară salarilor pentru acei care de cele mai multe ori dau din umeri când le soliciți sprijinul.

Dar fiecare înghite cât vrea, dacă poate!

Ma repet nu am primit mesajul de mărire dar este sigur ca de la 1 Decembrie măresc tarifele?

FLo1
#StarMember

@BSRN: Și acum 2 ani, povestea nu a început la toți odată, ci pe parcursul a 3-4 luni. Deocamdată valul e la început. Atât timp cât nu ai fost înștiințat pe ultima factură e ok. Sper să nici nu ai probleme, dar nu poți știi niciodată. Deci recomand: ochii pe factură, la finalul acesteia.

FLo1
#StarMember

@BSRN: A trecut ceva timp de când unii deja au primit pe factură notificarea de mărire cu 1euro, deci s-ar putea chiar din noiembrie, nu decembrie, dar oricum va fi cu următoarea dată de facturare, deci ai 30 de zile pentru ”acțiune” de la factura pe care vei primi notificarea. 😉 Deocamdată zic să nu-ți dorești prea tare să vezi notificarea pe factură: ori vei scăpa ori.... ți se va întâmpla.

Din ce am inteles din urma discutiei cu cineva de la relatii cu clientii, da se mareste la toata lumea. Eu ca dovada am numai abonamentele mele si ale sotiei. Eu am avut scris pe factura cu 2 saptamani inaintea ei.

Gust amar, abea ce reinoisem contractul acum 4 luni...

Anonim
Neaplicabil

Nu e chiar asa. Toate maririle de pret merg in cascada, chiar daca furnizorul nu iti ofera tie mai mult ca inainte. Echipamentele alea nu functioneaza cu aer, chiriile, utilitatile platite sa tina o armata de oameni in call center-uri si in birouri toate au crescut, dublat, triplat etc. Flota aia merge pe carburant care ati vazut cat a ajuns. Niciun furnizor nu e Crucea Rosie si sa iti ofere servicii la aceleasi preturi ca atunci cand cheltuielile lui erau la jumatate. E matematica simpla, daca face asta dispare, faliment direct. Economia de piata nu functioneaza asa simplist cum vrem noi, din pacate.

@Anonim: Orange nu mă întreabă nici de cheltuieli nici de venituri, așadar nu văd de ce m-ar interesa pe mine cheltuielile la care se înhamă sau sursa veniturilor pe care le are Orange. Însă dacă modalitatea de acoperire a cheltuielilor Orange mă afectează, atunci DA, aș dori o analiză OBIECTIVĂ, nu povești subiective cu plimbări auto și curent din hidro. Că investiții în infrastructură nu am prea văzut acolo unde locuiesc.