anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange mareste abonamentele din nou - 2022

Anonim
Neaplicabil

Orange s-a trezit ca e cazul sa mareasca tarifele din nou pentru clientii sai, inclusiv celor aflati in perioada contractuala, cum sunt si eu. Este prima oara cand patesc asa ceva din partea ORO si vad ca preluati tot mai mult din ''comportamentul'' mizerabil al Telekomului, ex Romtelecom.

 

Ca au crescut taxele si alte cheltuieli inteleg, dar voi intelegeti ca salariile clientilor nu au crescut? Si de ce intotdeauna se scumpesc doar abonamentele celor care deja sunt clienti, in timp ce ofertele de pe site raman la fel? Acelea nu sunt impactate de scumpiri? Sau le veti mari abonamentele dupa ce momiti clientii?

De ce trimiteti un simplu mesaj de modificare al tarifelor pe facturi, in jos paginii, fara notificari in prealabil care sa indice clar ce urmeaza sa faceti? Nu e legal!

Eu sper sa treaca cat mai multi in continuare la Digi Mobil, chit ca performantele nu sunt aceleasi, sunt singurii din tara care sunt mereu corecti si onesti cu clientii lor, care nu maresc tarifele dupa cum le taie capul si care nu vin cu vrajeli corporatiste.

Mai ales partea bolduita as vrea sa vad daca are cineva energia si onestitatea sa-mi raspunda, din cadrul Orange. Sa raspunda inteligentii care iau deciziile astea.

Nu o sa imi mai pierd timpul pe gratis sa mai postez pe aici pentru ca nu meritati. Nici voi, nici alte companii. Timpul inseamna bani.

 

78 Răspunsuri 78

@Flavius456: ar trebui să regăsești pe factură detaliat modificările atât ca resurse cât și ca tarif. Verifică și revino pe topic.

Pentru a putea menține o calitate ridicată a serviciilor pe care ți le oferim, în contextul creșterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile și fixe, din data de 1 decembrie 2022 valoarea abonamentelor tale de pe contul R2385891236205 va fi majorată cu 1 euro (T...

Ne dorim să avem un impact pozitiv asupra mediului. De aceea, taxa pentru factura tipărită va fi în valoare de 1 euro (TVA inclus). Dacă ai optat deja pentru factura electronică, îți mulțumim că ne ajuți să protejăm mediul și te informăm că acest cost nu ți se aplică. Dacă ai factura în format tipărit, iți recomandăm să alegi transmiterea facturii în format electronic, gratuit, astfel:

  • Din aplicația

Pentru a putea menține o calitate ridicată a serviciilor pe care ți le oferim, în contextul creșterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile și fixe, din data de 1 decembrie 2022 valoarea abonamentelor tale de pe contul R23858912xxxc va fi majorată cu 1 euro (TVA inclus) pentru fiecare serviciu. Majorarea valorii abonamentului nu modifică perioada contractuală actuală

Sună la ei si cere anularea scumpirii, și dacă nu mai ai nevoie de wifi, reziliază. 

da da ptr fiecare dar vezi ca ai 30 de zile in care poti rezilia contractul.  

Wifi nu îl mai folosesc,nu îl mai doresc  ...îl pot rezilia doar pe el ???

noi_plecam
Junior entuziast

clar plecam la altii .. (luna trecuta mi-au redus abonamentele cand le-am spus ca vreau sa plec , azi dupa ce am inceput sa ii injur imi trimit notificare ca de la 1 dec se maresc abonamentele cu cate 1 euro ) clar plec la atii, 2 euro abonament la DIGI asta e cat dai atat primesti dar mai bine ca la astia dau 8 euro si serviciu de toata crema

Anonim
Neaplicabil

Este al "n"-lea post cu marea marire de 1 euro a abonamentelor. Daca este asa de insuportabila, nu e mai productiv sa sunati direct la ei, poate obtineti conditii mai avantajoase sau, pur si simplu, sa plecati din retea in alta parte unde aveti conditii mai bune? Credeti ca daca ne varsam frustrarile aici se rezolva ceva sau se tavaleste mid si top managementul de la Orange prin birouri? Nu! Niciun operator nu e perfect, iar eu, personal, am ales raul cel mai mic. Am avut ani de zile abonamentele la Digi si, in Bucuresti, trebuia sa vorbesc la fereastra ca sa am semnal, in tara aveam, de asemenea, probleme de retea si nu mai zic ca viteza internetului mobil era o gluma. Singurul punct forte al celor de la Digi e partea de suport, am dat de oameni foarte pregatiti si dedicati, dar ce sa faca saracii cu o infrastructura care nu poate mai mult? Am trecut pe Orange si chiar daca mi s-au triplat costurile am scapat de nervi si stres aiurea, iar asta conteaza cel mai mult. Sa mai zic pot sa imi folosesc telefoanele la adevarata lor capacitate cu e-sim care e doar un vis frumos si indepartat la Digi?  In concluzie, pot mari si cu 2 euro abonamentele, tot nu ma supar si plec pentru simplul motiv ca nu gasesc in alta parte raport mai bun calitate/ pret. Si nu, nu sunt angajat Orange si nici nu am tarife preferentiale. Bafta!

La fel cum trimiti tu lumea la plimbare pot si eu sa iti zic cu mare drag: nu-ti place topicul, treci mai departe! 🙂
Eu de ex astazi am aflat de minunata majorare, am 3 servicii de la ei deci 3 euro minunati in plus pt aceleasi probleme de semnal si viteza penibila (vb de 5-7 mb in bucuresti), pierdut semnal cand ma plimb prin casa, aplicatia my orange e o gluma proasta si cate si mai cate. Tot eu astazi am pierdut jumatate de ora incercand sa intru in legatura cu un consultant si vb cu “robotelul” de la 300 fara succes. In final prin mesageria si django am aflat de aceasta majorare pt ca nu am primit nici minunatul sms cu care orange se lauda ca si-a anuntat clientii. Nu va mai blocati in 1 euro pt ca daca ai toata familia pe orange aceasta majorare cu siguranta atarna in deciziile pe care oamenii le vor lua atunci cand vor prelungi. Si apropo minimul pe care orange il considera ca fiind acceptabil pt 4G este chiar 7 mbps, coincidenta? 🙂

Și eu mă despart de ei Orange...au preturi mari pe toate serviciile,a preluat telekomul dar au grile diferite de programe, că nu am Eurosport pe Orange Communications satelit ii reziliez .. la receivere toți dau unul gratis ei cu plata ,fibra optica Digi a băgat în tot județul ,iar ei doar in orașe ,deja oameni să legat de Digi ...

Paulmacarie
Junior

Am un abonament 5G de la Vodafone si unul de la DIGI. Pe cel de la Vodafone platesc 25 de lei si pe cel de la Digi 10 lei. Abele cumulate nu fac cat cel de 8 euro de la orange, unde ai sub beneficiile celor doi operatori specificati. Am ramas pe orange doar cu cartela, cartela care este  scoasa din telefon, pentru a face loc operatorilor care nu isi bat joc. De doua luni ma tot chinui sa imi fac un abonamnet si o comanda online, dar ba nu merge site-ul, ba nu sunt pe stoc, ba ma trimit in magazin fizic, etc. Poate CEO-ul Liudmila Climoc vrea ca in urmatorii ani sa duc compania asta in groapa, companie pentru care am fost fidel peste 10 ani din viata. Nici ceilalti nu sunt mai buni, dar macar au un site functional, unde exista cat de cat transparenta. Aici nu poti sa aplici pentru nimic ca mereu esti sunat sa ti se zica la telefon oferta, de parca e secret de stat. Sa le mareasca din partea mea la 100 de euro, oricum, si de le dubleaza la digi, tot la ei raman, ca tot e mai ieftin si macar poti face ps site-ul lor tot ce ai nevoie.

Anonim
Neaplicabil

Sunt curios dacă la ei în Franța tot asa procedează și cresc tarifele :), în alte tari nu își permit sa facă chestii de genu cu mărit tarife în timpul contractului. La noi în România din cauza ca legile sunt permisive și au multe lacune fac ce vor, în alte tari dacă ai contract pe un anumit preț pai prețul ala îl ai pana la finalul contractului.

Anonim
Neaplicabil

Se scumpesc abonamentele, dar nu se scumpesc. Pe site tocmai e Smart Plus 15 redus la 7.5 euro din nou. Orange ne trage o mare m... marire tuturor clientilor existenti.

Scopul este să actualizeze cu voia clientului toate abonamentele existente, indiferent dacă sunt în perioada de obligativitate (12/24 luni) sau nu. Câte resurse la aceiași valoare plătită are fiecare au ba... este o altă poveste.

Am actualizat abonamentul cu o reziliere 😉