anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

orange a marit abonamentul

petrenicu
Începător

orange a marit abonamentul cu20 ron fara sa primesc nici o notificare ce trebuie sa fac

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, a trimis notificări pe factura anterioară. Ai aici un topic asemănător chiar de azi:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/oare-de-ce-luna-asta-platesc-cu-10-lei-mai-mult-la-abon...

Baftă!

And04
Senior

Salutare, @petrenicu 

Din pacate s-au marit tarifele cu cate un euro pentru fiecare serviciu.

Poti suna totusi la 300 pentru a discuta cu un operator, poate reusesti sa rezolvi ceva.

Pe una dintre facturile anterioare, jos, se specifica acest lucru.

 
 

 

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Intr-adevar, abonamentele au fot marite cu 1Euro/serviciu. In functie de numarul de servicii active, asta se poate traduce intr-o suma mai mica sau mai mare adaugata pe factura.

In ceea ce privesc notificarile, ele au fost trimise pe factura. Daca ai posibilitatea, verifica facturile de pe lunile trecute. Undeva pe pagina a doua ar trebui sa ai o notificare in sensul asta.

Iar ca solutii, poti incerca pentru inceput un apel la 300/ 0374 300 300 si vezi daca se poate face ceva in acest sens. Ca idee, acelasi lucru, aceleasi mariri, s-au facut si la alti operatori (Vodafone de exemplu). Deci, nu e Orange-ul singurul care a marit abonamentele. Pana la urma, toate s-au scumpit. Nu vad de ce ar face o exceptie fix abonamentele la serviciile de telecomunicatii. Asta nu inseamna ca trebuie sa fii cumva incantat de modificare. Nimeni n-ar fi. Si iti inteleg perfect nemultimirea. Ziceam doar ca situatia se regaseste, intr-o forma similara, si la alti operatori.

Cu toate astea, din pacate nu ai foarte multe variante. Si in functie de serviciile pe care le-ai contractat, ai mai multe sau mai putine optiuni:

1. poti face cerere de portare la alt operator. Dar atentie ca s-ar putea sa ai parte de acelasi "tratament".

2. poti trece abonamentele de voce pe prepay. Asta nu va rezolva problema abonamentelor de Internet si TV, dar ar putea ajuta.

3. poti incerca o solutie amiabila si o revenire/renegociere a contractelor existente.

4. poti renunta definitiv la serviciile Orange (cel mai probabil fara plata niciunei despagubiri). Dar, in caz ca asta e varianta pe care o alegi, e bine sa confirmi inainte de toate daca se aplica vreo penalizare in contextul actual. In mod normal, nu ar trebui. Dar, din nou, verifica, sa nu te trezesti cu surprize.

Daca ai servicii de internet si TV, si vrei sa renunti, inainte sa faci asta, asigura-te ca operatorul la care ajungi, are posibilitatea sa te preia. Concret: verifica daca are sau nu infrastructura necesara pentru furnizarea serviciilor in zona in care te afli. Nu de alta, dar sa nu te trezesti ca renunti la Orange si nu ai unde sa te duci.

Cam astea ar fi recomandarile mele. Sper ca ti-au fost de folos. 🙂

Client Orange

factura pe luna noiembrie nu a venit ,nu am primit notificari pe email cu marirea 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Atunci verifica te rog in My Orange, sectiunea Facturi. Poti descarca factura manual de acolo. 

Client Orange

Boo80
Junior entuziast

Nu ești singurul care nu a primit notificări pe nici un canal, cu toate că mulți menționează că sigur ai primit, știu ei mai bine. Am verificat ultimele 3 facturi și nu scrie nimic pe vreuna. Nu tu mail, nu tu SMS cu notificare. Am făcut plângere la OPC după ce am solicitat un răspuns de la Orange prin email.

Am primit o înștiințare de la OPC că speță a fost redirecționată către nu știu ce OPC, probabil Bucureștiul este suprasolicitat.

Parte penibilă este că cei de la Orange au încercat să mă contacteze, 2 beepuri, nu exagerez, a sunat telefonul 1 secunda de la 7n Nr pe care nu îl poți apela. Probabil un tertip că da arate că au încercat să te contacteze. 

Aștept răspuns de la OPC sa vedem daca rezolva ceva. Am anulat deja 2 abonamente, urmează și ultimul imediat ce permite OPCul sau în câteva luni când expiră.

La mine e vorba de 1 euro, nu e suma, e principiul. Daca anunțau, le dădeam cel mai probabil acordul 

Partea proastă este că atunci când le-am închis pe celelalte 2 te suna de câteva ori cu tot felul de promisiuni și oferte dar până atunci te tratează ...

Dar până la urmă așa fac o groaza de bani in plus, mai ales daca nu ii trage nimeni la răspundere, că de, Romania.

Uzzi79
Începător

Niște excroci, cică pentru a menține înalta calitate a serviciilor. Care calitate? Plătesc 21 euro abonament și acoperire 5G din părți...