la 20-12-2022 10:33 AM - editat ultima oară la 20-12-2022 10:42 AM de DanielaH
Buna ziua, am o intrebare. Oare de ce luna asta platesc cu 10 lei mai mult la abonament, fata de lunile trecute??
la 20-12-2022 10:55 AM
Salutare!
Pentru că au intrat în vigoare majorările cu câte un euro lunar în plus pe serviciu. Ai fost notificată pe factura anterioară și dacă nu ai zis nimic ( puteai să rediscuți contractul/contractele, să ceri rezilierea să treci la prepay, la yoxo, să portezi), se consideră că ai acceptat tacit.
Poți totuși să depui o sesizare din secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/
sau să suni la 300 sau 0374300300 și să sesizezi aceste aspecte.
Succes!
la 20-12-2022 10:55 AM
Salutare!
Pentru că au intrat în vigoare majorările cu câte un euro lunar în plus pe serviciu. Ai fost notificată pe factura anterioară și dacă nu ai zis nimic ( puteai să rediscuți contractul/contractele, să ceri rezilierea să treci la prepay, la yoxo, să portezi), se consideră că ai acceptat tacit.
Poți totuși să depui o sesizare din secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/
sau să suni la 300 sau 0374300300 și să sesizezi aceste aspecte.
Succes!
la 20-12-2022 10:56 AM
La un abonament Fan 10 pentru care plateam 50 de ron/luna (10 euro), acum am platit 60 de ron(12 euro)
Mi- au scumpit abonamentul cu 1 euro si mi- au adaugat o taxa de 1 euro pentru "tiparirea facturii" ( se poate dezactiva din my orange - de pe desktop ).
Asta e prima factura dupa ce am terminat contractul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor