anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Neconcordanta intre contract încheiat telefonic si cel primit pe email

user_14606336
Junior

Buna ziua

Recent am făcut un upgrade la abonamentul de tv cablu de la Tv esențial la Tv premium. Acordul telefonic pentru acest serviciu si prelungirea implicită a contractului a fost cu creșterea cu cel mult doi euro pentru acest serviciu. Operatoarea de la *300 mi-a confirmat la insistențele mele de vreo  trei ori aceasta suma. Insa azi primesc pe email contractul unde vad ca au crescut peste prețul convenit si abonamentul tv dar si abonamentul pentru una dintre serviciile de voce. Ciudat ca in aplicația My orange apar tarifele convenite: tv premium 6 euro, internet 2.3 gb 5.5 euro, Fun 11 la 3.5 euro si Fun 8 la 8 euro (total 23 euro) In contract am așa : Tv premium 9 euro, internet 5.5 euro, Fun 11 la 3.5 euro iar Fun 8 la 10 euro (total 28 euro) - după aplicarea reducerilor si tarife confirmate si pe chat. Deci prețul final a crescut cu 5 euro nu cu 2.

Acum eu pe cine sa cred: juridic contractul e sfânt, dar daca e așa atunci aplicația My orange este pentru țepuirea abonatului?

20 Răspunsuri 20

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Contactează serviciul clienți prin formularul de contact sau prin chat și atașează poze cu contractul primit și poze din aplicația Orange și cere anularea contractului și refacerea acestuia.

https://www.orange.ro/contact/ 

Contractul este sfânt.🙂

Totuși vezi dacă sunt trecute în contract reduceri.

Citește bine contractul nu ești obligat sa accepți...apoi îți va trimite altul și tot asa pana accepți tu sau renunță ei 

user_14606336
Junior

Ms de raspuns, așa am făcut ... încă aștept sa fiu contactat. Oricum am la dispoziție 14 zile sa mă răzgândesc (mă rog 12 ca 2 au trecut ). Diferența de 5 euro nu e sfârșit de lume dar parca nu-mi surâde sa fiu luat de fraier.

dragosbrm
Cunoscător

Salut! La fel credeam și eu când am activat abonamentul de 2.3gbps.

Am sunat-o din nou pe doamna cu care fac de obicei abonamente la distanță și mi-a spus să verific contractul pe pagina a 2 a la secțiunea promo. O să atașez un screen cu promo.

Sper să te ajute. Reducerea sigur e aplicată pentru că orice agent poate aplica 30% , iar daca calculezi reiese reducerea aplicată.

Așteptăm un răspuns! O zi frumoasă

11

 

22

 

 

 

Razvan
#StarMember

Salut! În My Orange, aplicarea noului tarif se face de la noua dată de facturare, de aceea încă nu îți apar reducerile în contul tău. Dacă ceea ce ai convenit cu consultantul ORO se regăsește in contract, atunci totul este în regulă. 

Nu este adevărat! Reducerile sunt aplicate imediat. Mai jos las un ss cu un abonament abia activat care are reducerile aplicate imdiat.

Captură de ecran 2024-04-06 181701.png

 

user_14606336
Junior

Va mulțumesc pentru implicare. Citind mai atent contractul am descoperit alte minunății. Pe e-mail am primit mai multe documente , printre care: act adițional de prelungirea contractului, o fisa de sinteza si o broșură de tarife si servicii. Contractul vechi, încheiat de câteva luni a fost făcut pe baza unor negocieri , cum de altfel procedează marea majoritate. Exceptând serviciile de voce, in actul adițional cât si in fisa de sinteza apar doar discounturile de câte 3 euro atât pentru tv cablu cât si pentru internet fix, fără a preciza suma din la care se refera acel discount. Insa cu litere mici de trimite la TCG ( termeni si condiții generale de contract) in care precizează foarte clar ca reducerile se referă la tarifele si serviciile valabile in data la care s-a prelungit contractul su NU se aplica la prețurile negociate anterior. Daca e așa atunci am corect calculat abonamentul tv 9 -3= 6 euro, dar la net este 12-3 =9 euro fata de 5.5 avut negociat anterior.

Pe contract nu ai numele, numărul de telefon și numărul agentului? La mine este scris!

Poți lua legătura din nou și să intrebi de internet!

 

Din care stiu, la prelungire se ia in calcul oferta actuala, nu cea anterioara. Deci nu ce ai avut inainte. Dar poate gresesc. 

Client Orange

Daca e așa de ce nu zic chestiile astea la convorbirea telefonica: mai vere trecerea la pachetul premium ți-l ofer la 2 euro in plus dar vezi ca vei fi taxat  in plus si la celelalte servicii ?

Pentru dragoșbrm   - nu am trecut nici un nume de agent pe contract, dar Orange România .

Anonim
Neaplicabil

Simplu nici un vânzător nu îți va prezenta părțile negative ale ofertei ci doar pe cele pozitive.

Tipic pentru un vânzător altfel nu ar mai putea realiza targetul.

Well, ai fi acceptat un abonament redus, dar comparativ cu cel vechi, mai mare decat cel pe care il aveai? :)) 

Nu stiu daca a fost intentionat. Nu cred….dar cine stie…? Eu unul prefer prepay-ul cand vine vorba de servicii de voce. La internet fix si TV din pacate nu exista alternative de genul asta. 
Incearca eventual sa clarifici situatia cu un consultant. Poate e ceva ce ne-a scapat noua. 

Client Orange

user_14606336
Junior

Oameni buni, intrebarea mea la operaratorul de la *300 a fost cat se poate de simpla : cu cat va creste abonamentul final CU TOATE SERVICIILE ACTIVE, daca trec de la Tv Esential la pachetul TV Premium? Raspunsul a fost 2 (doi) euro! Daca citesc contractul vad ca in realitate imi creste pretul final cu peste 8 euro. 

Daca asta nu e hotie nu stiu ce sa mai zic?  Ar trebui ca fundalul sonor al tonului de asteptare sa fie: ce bine-mi pare ca ai luat teapa, ce bine-mi pare ca ai pierdut...

Anonim
Neaplicabil

Eu cred că nici operatorul nu știa.

Slab pregătiți din acest punct de vedere.