la 05-12-2025 10:23 AM - editat ultima oară la 05-12-2025 10:37 AM de DanielaH
Am trimis un mail la reclamatii@orange.ro cu detalii despre neconcordanta dintre factura si contractul recent incheiat. Concomitent am discutat pe chatbox despre o pate a problemei, fara sa o rezolv insa.
Azi primesc un mail in care mi se spune "In urma solicitarii am verificat contul dumneavoastra si am observat faptul ca intre timp ati discutat cu un operator privind serviciile Orange."
Cum trebuie sa procedez pentru a primi raspunsul adecvat? La 300 nu pot ajunge la reclamatii privind situatia mea: factura este diferita de contract.
la 05-12-2025 10:33 AM
Salutare!
Ar trebui insistat pe chatul din aplicația my Orange. Prin chat poți atașa poze și poți cere un număr al sesizarii. Cere trimiterea datelor către departamentul abilitat pentru verificare.
Sper sa reușești!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor