anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

sesizare pe mail, lipsa raspuns

dincaf
Vizitator

Am trimis un mail la reclamatii@orange.ro cu detalii despre neconcordanta dintre factura si contractul recent incheiat. Concomitent am discutat pe chatbox despre o pate a problemei, fara sa o rezolv insa.

Azi primesc un mail in care mi se spune "In urma solicitarii am verificat contul dumneavoastra si am observat faptul ca intre timp ati discutat cu un operator privind serviciile Orange."

Cum trebuie sa procedez pentru a primi raspunsul adecvat? La 300 nu pot ajunge la reclamatii privind situatia mea: factura este diferita de contract.

 

 

 

1 Răspuns 1

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ar trebui insistat pe chatul din aplicația my Orange. Prin chat poți atașa poze și poți cere un număr al sesizarii. Cere trimiterea datelor către departamentul abilitat pentru verificare.

Sper sa reușești!