la 10-04-2024 03:07 PM - editat ultima oară la 10-04-2024 03:13 PM de DanielaH
Când se fac abonamentele prin telefon se înregistrează convorbirile ???
Dacă operatorul suna o altă persoană care se da drept titular și face contract în numele titularului ce se întâmplă?Desigur cred ca proba e și nr de telefon la care a sunat operatorul sa facă abonament
la 10-04-2024 03:32 PM
Orice convorbire Orange-client este inregistrata, esti si avertizat inainte de a te transfera la operator sau iti comunica atunci cand incepe discutia.
Persoana care se da drept altcineva trebuie sa stie datele personale ale titularului, pt ca se pun niste intrbari de control.
Banuiesti ca s-a facut un contract pe numele tau, dar nu cu acordul tau?
la 10-04-2024 03:32 PM
Orice convorbire Orange-client este inregistrata, esti si avertizat inainte de a te transfera la operator sau iti comunica atunci cand incepe discutia.
Persoana care se da drept altcineva trebuie sa stie datele personale ale titularului, pt ca se pun niste intrbari de control.
Banuiesti ca s-a facut un contract pe numele tau, dar nu cu acordul tau?
la 10-04-2024 04:34 PM
Când suna clientul sa facă abonament înțeleg. Dar când suna operatorul o persoana care se da drept alta și face contract ....e caz de fals și la unul și la altul ?
la 10-04-2024 04:36 PM
Da, in ambele cazuri e vb de fals si uz de fals.
la 10-04-2024 03:53 PM
Salutare!
Da, toate convorbirile sunt înregistrate întotdeauna !
Baftă!
la 10-04-2024 04:26 PM
Salutare!
Nu sunt sigur daca toate convorbirile sunt inregistrare, dar cele care necesita confirmari (in speta, contractele), se inregistreaza pentru a avea dovada acordului clientului (daca nu semneaza cu pixul, semneaza cu vocea).
In mod normal, noile contracte ar trebui sa fie disponibile in MyOrange.
Oricum, daca ai dubii legate de o modificare contractuala, recomand sa suni prima data la relatii clienti si, daca va fi nevoie, poti cere, in scris, inregistrarea.
Eu am avut nevoie o data de transcrierea unui apel (care era inregistrat), dar am specificat ca am nevoie de discutie in scris, nu inregistrarea propriu-zisa. S-a rezolvat in aceeasi zi.
10-04-2024 05:13 PM - editat 10-04-2024 05:18 PM
Nu toate convorbirile se înregistrează depinde cine te suna.
Cele care necesita confirmare pentru modificare/semnare contract sunt înregistrate.
Însă ai posibilitatea de a anula contractul în termen de 14 zile.
Contractele apar în contul my Orange
Ca să răspundă altcineva în locul tău și să răspundă la întrebările de verificare ale operatorului este greu realizabil dar nu imposibil (persoana cu acces la datele tale, de exemplu un frate).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor