anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare abonament SMART după unificarea ORO/ OROC

Ilie43
Cunoscător

Salut!

Stiti cumva de ce după unificarea ORO/ OROC s-a modificat prețul unuia dintre cele 2 abonamente telefonie mobila din contul meu? Aveam SMART 4 euro, redus de la 11 euro. Acum e 5 euro. In notificarea primită - când am fost anunțat ca va avea loc aceasta unificare - scria clar ca prețurile la abonamentele de telefonie mobila sa mențin, așa cum au fost negociate la oferta de prelungire a acestor abonamente. 

La celalalt abonament prețul a rămas același. Image.jpegImage.png

Fiind si in curs de upgrade de la fibra 100 *adsl, la fibra 1000, nu prea mai înțeleg ce se întâmplă. 🙂

Atașez 2 SS.

1 Soluţie acceptată‚

Pe OROC era prețul fără tva, după unificare - in My Orange apare prețul cu TVA. Deci, de plătit - e aceeași sumă.

Iar pentru partea de upgrade la fibră 1000, apăruse o situație ciudată: am primit (prin Cargus) 2 contracte, pe aceleași serviciu. Adică de la 2 agenți diferiți, probabil am fost sunat de 2 persoane in aceeași zi si eu nu le-am deosebit.:))

Am specificat acest aspect doamnei care m-a sunat și situația este in curs de rezolvare. Era important, pentru că se elimină astfel neplăceri ulterioare. 

Mulțumesc frumos, încă odată! 🍀

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

Pololică
#StarMember

Salutare!

Verifica sa vezi daca ai avut o perioada fixa de reducere sau daca s-a modificat ceva intre ce ai avut si ce ai acum (la nivel contractual). S-ar putea sa fie o problema cu Orange Love (stiu ca se ofera o reducere si sa nu se mai aplice).

Nu am avut perioada fixa, am citit bine contractele la renegociere. Iar acum am mesaj, pentru sâmbătă, ca vine tehnicianul pentru instalarea fibrei optice. In discuțiile telefonice am si s-a menționat ca prețurile la telefonie mobila rămân neschimbate, prețurile la fibra 100+voce fix nelimitat dispar (odată cu serviciile) pentru ca voi instala pachetul extra, la 32 lei. 

Mulțumesc pentru răspuns, @Pololică!

DanielaH
Moderator

Ilie, ne dai, te rog, codul de abonat să rugăm și noi colegii să verifice?

Buna dimineața, @DanielaH!

Cel vechi (OROC) sau cel de primit ieri, după unificare? Mulțumesc, pentru răspuns! 

Ambele, dacă se poate 😊

R2856000066190 - cel vechi, OROC.

Cod abonat: 1040336263, cel nou. După unificarea conturilor ORO/OROC.

Mulțumesc frumos! 

 

Mulțumesc pentru detalii. Le-am transmis colegilor mei cu rugamintea de a verifica situația. Îmi dai, te rog, în mesaj privat și un număr de telefon la care poți fi contactat?

MihaiC99
Campion

Salutare!

In ambele screenshot-uri îți arată că ai de plata 5,08 euro. Doar că pe factura nu este inclus TVA 21% (pe factura se vedea doar totalul fara TVA).

Cel puțin asta se înțelege din poze. Dacă s-au produs modificări atunci poți face o sesizare in acest sens către serviciul clienți pentru lămuriri.

Salut!

Mulțumesc, pentru răspuns. Atunci e ok, cum apare acum, da? 

Am primit si notificare Cargus, pentru primire colet - comanda orange. O fi contractul pentru trecerea de la fibra 100 la fibra 1000? Altceva nu am comandat. 

Dacă doamna @DanielaH  are posibilitatea de a verifica dacă s-au produs modificări în factura, atunci ar trebui să accepți ajutorul. Eu nu știu cum arata factura înainte. Eu am analizat doar pozele atașate (capturi parțiale).

@MihaiC99, mulțumesc frumos! 🤠

Poate am greșit eu. 

DanielaH
Moderator

@Ilie43, s-a rezolvat/ clarificat situația cu abonamentul?

@DanielaH, salut!

Da, mulțumesc frumos! 

Mulțumesc si doamnei care m-a sunat, s-au clarificat mai multe aspecte. 

Un weekend excelent și îți mulțumesc, tot respectul! 

Mă bucur că s-a rezolvat.

Mi-ar plăcea să ne povestești și nouă care a fost situația, poate ajută și pe alți membri sau vizitatori aflați într-o situație similară.

Weekend frumos și ție!