la 02-03-2023 08:05 AM
Buna ziua,
Doresc incetarea definitiva a abonamentului pentru mobil( perioada contactuala se incheie la sfarsitul luni martie SI am platit deja in avans) ,m-am mutat din tara ,SI nu am cum sa vin personal la sediul / puncte Orange , cum se poate proceda?
la 02-03-2023 08:09 AM
Buna dimineata!
Doar de confirmare, e vorba de servicii Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?
la 02-03-2023 09:04 AM
Este vorba de Orange Romania abonament cu un singur numar de telefon mobil luat initial prepaid,in timp transferat pe abonament,iar acum perioada abonamentului se incheie si cum nu mai folosesc servicile doresc sa inchei si contractul,NU doresc sa se reinoiasca automat
02-03-2023 09:09 AM - editat 02-03-2023 09:11 AM
Buna Ioana,
Perfect. In cazul asta, dupa cum iti spunea si Delfinas mai sus, tot ce trebuie sa faci este o cerere, din sectiunea de Contact, completezi datele si astepti sa fii contactata.
In caz ca vrei sa pastrezi numarul de telefon, va trebui sa mentionezi explicit ca vrei sa fie trecut pe prepay.
Bine de stiut:
Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.
De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu.
Sursa aici.
la 02-03-2023 09:33 AM
la 02-03-2023 09:42 AM
Trebuie să completezi cererea de reziliere folosind acest link:
https://www.orange.ro/contact/
Cel în care completezi acolo este pentru Orange Romania Communications!
02-03-2023 09:49 AM - editat 02-03-2023 09:50 AM
Hmmm...ceva nu e in regula. Pentru un motiv anume pare sa te considere client OROC (Orange Romania Communications)/TKR (Telekom Romania) si sa-ti ceara codul de abonat specific. Nu e cazul la tine, intrucat esti clienta Orange Romania si codul de abonat este corect in cazul asta (codul de 10 cifre de pe factura).
Ai selectat Orange Romania (fara Communications) la companie, da? Daca nu, asa trebuie selectat.
Ai un exemplu mai jos.
la 02-03-2023 08:15 AM
Ioana, bun venit in Comunitate!!!
Dacă dorești să reziliezi un contract cu Orange, ai aici detalii: https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
Se poate rezilia și de la distanță, nu trebuie sa te prezinți fizic într-un magazin Orange.
la 02-03-2023 08:43 AM
Bună dimineața! Depune o notificare de reziliere la serviciu.clienti@orange.com pentru Orange România SA sau la rezilieri@orange.com pentru Orange România Comunications SA. În maxim 30 de zile, abonamentul va fi reziliat.
la 02-03-2023 08:46 AM
Salutare!
Ai aici un topic:
https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/cum-reziliez-un-contract-dac%C4%83-sunt-%C3%AEn-str%C4%83i...
Dacă ai servicii Orange Romania Communications, trebuie să depui o cerere la adresa rezilieri@orange.com in care să atașezi o copie de C.I.
Baftă!
la 06-03-2023 09:48 AM
@IoanaVele, ai reușit să depui cererea de reziliere?
Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun pentru a fi util și altor utilizatori.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor