anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incetare contact abonament mobil

IoanaVele
Junior

Buna ziua,

Doresc incetarea definitiva a abonamentului pentru mobil( perioada contactuala se incheie la sfarsitul luni martie SI am platit deja in avans) ,m-am mutat din tara ,SI nu am cum sa vin personal la sediul / puncte Orange , cum se poate proceda? 

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna dimineata!

Doar de confirmare, e vorba de servicii Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?

Client Orange

Este vorba de Orange Romania abonament cu un singur numar de telefon mobil luat initial prepaid,in timp transferat pe abonament,iar acum perioada abonamentului se incheie si cum nu mai folosesc servicile doresc sa inchei si contractul,NU doresc sa se reinoiasca automat

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Ioana,

Perfect. In cazul asta, dupa cum iti spunea si Delfinas mai sus, tot ce trebuie sa faci este o cerere, din sectiunea de Contact, completezi datele si astepti sa fii contactata.

In caz ca vrei sa pastrezi numarul de telefon, va trebui sa mentionezi explicit ca vrei sa fie trecut pe prepay.

Bine de stiut: 

Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.

De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu.

Sursa aici.

Client Orange

Multumesc frumos,

Intampin probleme la completarea formularului ,unde gasesc acest cod specific de Plata? 

Atasate SS cu datele ,Sau nu ma uit eu unde trebuie ?

Trebuie să completezi cererea de reziliere folosind acest link:

https://www.orange.ro/contact/

Cel în care completezi acolo este pentru Orange Romania Communications! 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Hmmm...ceva nu e in regula. Pentru un motiv anume pare sa te considere client OROC (Orange Romania Communications)/TKR (Telekom Romania) si sa-ti ceara codul de abonat specific. Nu e cazul la tine, intrucat esti clienta Orange Romania si codul de abonat este corect in cazul asta (codul de 10 cifre de pe factura).

Ai selectat Orange Romania (fara Communications) la companie, da? Daca nu, asa trebuie selectat.

Ai un exemplu mai jos.

arsradu_0-1677743137574.png

 

Client Orange

delfinas
#StarMember

Ioana, bun venit in Comunitate!!!

Dacă dorești să reziliezi un contract cu Orange, ai aici detalii: https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81

Se poate rezilia și de la distanță, nu trebuie sa te prezinți fizic într-un magazin Orange.

Razvan
#StarMember

Bună dimineața! Depune o notificare de reziliere la serviciu.clienti@orange.com pentru Orange România SA sau la rezilieri@orange.com pentru Orange România Comunications SA. În maxim 30 de zile, abonamentul va fi reziliat. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai aici un topic:

https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/cum-reziliez-un-contract-dac%C4%83-sunt-%C3%AEn-str%C4%83i...

Dacă ai servicii Orange Romania Communications, trebuie să depui o cerere la adresa rezilieri@orange.com in care să atașezi o copie de C.I.

Baftă!

  

DanielaH
Moderator

@IoanaVele, ai reușit să depui cererea de reziliere?

Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun pentru a fi util și altor utilizatori.