anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare unilaterala contracte PF - despagubiri incetare eronate

Anonim
Neaplicabil

Buna tuturor,

Am primit in octombrie notificarea de modificare unilaterala (un PDF semnat electronic de directorul B2B Orange). In acel PDF spunea ca

"În cazul în care nu ești de acord cu modificările menționate, ai dreptul să denunți unilateral Contractul fără plata niciunor penalități, taxe de încetare sau, după caz, taxe de încetare specifice către Orange România"  si ca denuntarea se poate face prin mai multe metode, inclusiv "sau printr-o cerere de portare în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări." 

Am facut portare, si dupa portare am primit factura cu "Despagubiri in caz de incetare inainte de expirarea perioadei" 

Mentionez ca nu exista nici un echipament, telefon etc cumparate prin abonamente orange, doar abonamentele de voce. 

Acum problema mea:

 - Django nu face transfer la operator (spune ca face, apoi spune ca toti operatorii sunt ocupati si inchide chat-ul. Am incercat de aprox ~10 ori in 2 zile consecutive. 

 - 300 nu mai pot apela

 - numarul 0374 300 300 - pe ramura de client nou nu te ajuta cu nimic (are doar 3 optiuni predefinite), pe ramura de client existent inchide cu "serviciul nu este disponibil in acest moment" dupa ce mentionez cui/numar telefon sau cod client. Am incercat de ~10 ori. 

 - am fost in Orange shop si ei spun ca nu se ocupa cu asa ceva, sa sun in call center (a se vedea mai sus) sau sa merg la sediul central. Sunt in Bucuresti, si pot merge la sediul central - dar mi se pare absurd. Daca eram din alt oras? Am sunat la call center pe speaker cu cei din Orange Shop sa vada si ei ca nu functioneaza - au ridicat din umeri. 

Practic, Orange nu poate fi contactat prin nici o metoda prin care sa discuti cu cineva, cu exceptia vizitei la sediul central. Am trimis solicitare scrisa pe contact (varianta email) dar nu trag multe sperante sa imi raspunda cineva. 

Acum se intelege ca acea notificare a fost "cireasa" de pe tort in relatia mea cu Orange. 

Exista o alta varianta de contact online/telefonic/numar de reclamatii pe care nu il gasesc eu? 

 

Multumesc

 

 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Junior

Îi puteți contacta prin formularul de contact.

https://www.orange.ro/contact/ 

1000002441.jpg

Vizualizare soluţie în postul original

1 Răspuns 1

MihaiC99
Junior

Îi puteți contacta prin formularul de contact.

https://www.orange.ro/contact/ 

1000002441.jpg